Quantcast

Bar - nová letní reality show na Prima TV

| redakce | tisk

Zábava, párty, slunce, hudba, tanec, zajímaví lidé, show, autentické příběhy − to vše uvidíte v létě na naší obrazovce v reality show, kterou můžete navštívit!

Televize připravila na léto pro diváky další novinku z oblasti reality show. Jde o celosvětově úspěšný pořad BAR. Televize Prima získala licenci k vysílání od společnosti STRIX.

Televize Prima začne vysílat tento formát 10. července 2006. Jde o denní reality show, takže osudy soutěžících budou moci televizní diváci sledovat každý den vždy večer.

12 soutěžících bude pobývat v prostoru Baru, který je situován v Praze ve sportovně relaxačním areálu Go Žluté lázně v Praze 4 - Podolí. Po dobu několika měsíců budou soutěžící provozovat Bar, starat se o jeho běžný chod, o jeho program a návštěvníky.

Jde o velmi svěží moderní formát, který má všechny předpoklady stát se hitem letošního léta. Prostředí Baru samo o sobě evokuje pohodu, zábavu, akci a přátelskou atmosféru. To vše k létu neodmyslitelně patří. Navíc účastníci soutěže nebudou nedosažitelnou skupinou lidí uzavřenou v nedostupném domě, naopak, každý, kdo bude chtít, se s nimi bude moci osobně setkat, pokud Bar navštíví. Bar dokázal změnit televizní trh v mnoha zemích, kde se vysílal. Nemám důvod se domnívat, že by u nás nezískal minimálně stejný ohlas jako v zahraničí,“ říká Martin Dvořák, generální ředitel Prima TV.

Čeští televizní diváci uvidí verzi, která počítá s 10 − 12 soutěžícími. Ty momentálně vybíráme. Část z nich by měly být známé osobnosti se světa showbusinessu, část osobnosti, které se na televizní obrazovce objeví poprvé v životě. Nebudeme vyhlašovat casting, hledáme přímo konkrétní osoby,“ říká Radko Janoušek, ředitel výroby Prima TV.

Bar je velmi interaktivní, kontaktní a moderní reality show. Je otevřená svým divákům a fanouškům. Bar, ve kterém soutěžící tráví svůj čas, je určen pro veřejnost, kdokoli do něj tedy může zajít a setkat se se svými favority. Jejich vztahy, osudy, úspěchy a neúspěchy při provozování podniku, příběhy, lásky či hádky tak budou vidět diváci nejen v televizi, ale mohou být jejich přímými svědky.

Účastníci soutěže nebudou izolováni od vnějšího světa, jako je zvykem u jiných typů reality show. Budou přímo muset komunikovat se svým okolím (hosty Baru), platí pro ně však pravidlo, že nemohou opustit Bar a byt u Baru, který budou společně po dobu soutěže obývat, bez předchozí dohody s produkcí pořadu. Stejně tak nebudou mít možnost sledovat v televizi tento pořad, budou ale moci sledovat denní tisk, jehož distribuce do Baru je na uvážení produkce pořadu.

Princip soutěže je následující: 10 − 12 soutěžících se utká o vysokou výhru. Diváci vždy jednou týdně rozhodnou o tom, kdo z nich Bar opustí.

Informace o formátu ve světě:

? Reality show Bar byla a je vysílána v 19 zemích světa od své premiéry v roce 2000, doposud bylo odvysíláno 38 sérií. Dalších 40 zemí má o vysílání zájem.
? V televizním světě se stal Bar velmi rychle fenoménem. Poprvé byl vysílán v roce 2000 ve Švédsku televizní stanicí TV3, kde porazil veškerou konkurenci včetně Velkého bratra, který byl uváděn ve stejném období. Doposud tam bylo odvysíláno 5 sérií.
? Interaktivita této reality show spojená s dynamičností a vzrušující podívanou poskytuje prvotřídní televizní zábavu po celém světě.
? Země, kde byl či je Bar vysílán: Švédsko, Norsko, Dánsko, Argentina, Uruguay, Portugalsko, Maďarsko, Švýcarsko, Řecko, Kypr, Polsko, Holandsko, Litva, Lotyšsko, Estonsko, Chorvatsko, Gruzie, Slovinsko a Finsko.
? Na podzim roku 2005 se stal Bar velkým hitem ve Slovinsku na stanici POP TV.

ŠVÉDSKO
? Bar měl ve Švédsku premiéru v roce 2000. Na TV3 bylo vysíláno 5 vítězných sezon.
? Bar porazil své konkurenty, například reality show Velký bratr (Big Brother).
? Bar se rychle stal nejvíce sledovanou domácí produkcí na kanálu TV3 pro významné cílové skupiny mladých lidí.
? Show na internetu znamenala pro švédskou vysílací společnost úspěch a na internetových stránkách TV3 se zvýšil počet návštěvníků o 64 %.

NORSKO
? Bar byl uveden v Norsku na jaře 2002 na kanálu TV3. Byly odvysílány dvě řady pořadu za jedinou sezonu!
? Program si vedl neobyčejně dobře v atraktivních cílových skupinách 15 až 44 let a 15 až 34 let po celou dobu vysílání obou řad.
? V cílové skupině ženy 15 − 34 let bylo dosaženo podílu na tru 35 % a v cílové skupině 15 − 44 let bylo během živých víkendových vysílání dosaženo více než 30% podílu na trhu.
? I druhá řada reality show Bar v Norsku porazila konkurenční programy a dosáhla průměrného podílu na trhu 27 %.

DÁNSKO
? Bar byl uveden v Dánsku na kanálu TV3 Denmark a okamžitě znamenal velký divácký úspěch.
? Na jaře roku 2002 byly odvysílány dvě série.
? Víkendovou živou show sledovalo průměrně 30 % diváků cílové skupiny 15 − 34 let.
? První řada Baru vrcholila dosažením podílu 40 % v cílové skupině 15 až 34 let.

POLSKO
? Bar byl uveden v Polsku na kanálu Polsat v roce 2001 a od té doby bylo odvysíláno 5 řad.
? Když byla spuštěna 5. řada, zahajovací program přivábil přes 3 miliony diváků, kteří zajistili celkový podíl 28 % v klíčových cílových skupinách.
? Již od samého zahájení vysílání byl Bar velmi úspěšný, i v Polsku překonal takové konkurenty, jako je Big Brother.
? Bar se také stal televizním programem, který byl v dosavadní polské televizní historii nejdiskutovanější.

SLOVINSKO
? Na podzim roku 2005 se Bar stal ve Slovinsku trhákem a vyvolal výraznou odezvu u slovinských televizních diváků.
? U klíčových cílových skupin v rozpětí 18 až 49 let věku byl dosažen průměrný podíl na trhu přes 50 % a závěrečného hlasování se účastnilo 16 % veškerého obyvatelstva!
? Bar v Lublani navštěvovaly každý den stovky televizních diváků, aby si zkusili show v reálném životě. Ohromný počet návštěvníků přinesl Baru a jeho účastníkům vynikající zisk. Během prvních šesti týdnů vysílání vydělal každý účastník Baru 2725 eur, což vysoce přesahuje průměrnou úroveň platů ve Slovinsku.

zdroj: Prima TV





Reklama




Vybrané články