Hudební TV Óčko: Opět nejsledovanější kabelová televize
| Tisk
Za poslední rok vykazuje Media Projekt výrazný nárůst počtu diváků Óčka, za druhé čtvrtletí o 10% a souhrnně za období od září 2003 do června 2004 o více než 100%!
Óčko se zapojilo také do pilotního výzkumu elektronického měření sledovanosti pomocí Audiometrů*). Tento výzkum prokázal vysokou loyalitu diváků Óčka (viz grafy sledovanosti diváky, kteří sledují Óčko) a potvrdil úspěšný rozvoj nejmladší televize na českém trhu a její vzrůstající konkurenceschopnost.


Óčko je dostupné v kabelových sítích UPC, Karneval a mnoha dalších. Od května tohoto roku vysílá také volně na největším evropském satelitu Astra, který je dostupný pro miliony diváků u nás i v celé Evropě.
Tisková zpráva TV Óčko
1.9.2004
___________________________
*) AUDIOMETRY - Výzkum organizovaný GfK Praha s.r.o., institutem pro výzkum trhu, probíhal v Praze v období 8.4.-7.7. 2004. Do zpracování vstoupily údaje naměřené u 2 229 Pražanů, kteří reprezentovali populaci hlavního města ve věku 12 až 79 let. Měření vycházelo z principu audiomatching, který používá srovnání digitalizovaných vzorků poslouchaného a vysílaného programu. Od členů panelů byla vyžadována pouze pasivní spolupráce: vždy od čtvrtka do středy následujícího týdne nosili místo svých náramkových hodinek na ruce měřící zařízení RADIOCONTROL v podobě funkčních hodinek. Projekt zahrnul 24 rádií a 30 televizních kanálů a až na výjimky plně pokryl pražský mediální trh. Poprvé v historii českého mediálního výzkumu bylo možné zachytit poslech rádií minutu po minutě, poprvé se stejnou technikou měřila rádia i televize, poprvé zahrnují televizní data i úplnou sledovanost mimo domov. Poprvé mají minutová data z měření nezávislého na lidské paměti k dispozici i jiné televize než ČT1 a ČT1, TV Nova nebo TV Prima.