Quantcast

Oficiálně: TV Deko vstoupila do paketu UPC Direct

| Tisk

logoPraha 5.12. 2005 Společnost UPC Česká republika, a. s. (dále jen UPC nebo společnost) oznamuje, že do vysílání digitální satelitní televize UPC Direct byl ode dneška zařazen nový televizní kanál TV Deko. TV Deko přichází s nabídkou kutilských pořadů nejrůznějších žánrů pro celou rodinu. Vysílá sedm dní v týdnu, 14 hodin denně od 8 do 22 hodin. Jedná se o plnou českou zvukovou verzi.

TV DEKO by měla přinést spoustu rad, tipů a návodů, aby se divák doma cítil opravdu jako doma. Měla by mu také ukázat, jak podle vlastních představ přetvořit byt třeba každý měsíc, aniž by bylo nutné sahat hluboko do peněženky. Svůj pořad si zde najde skutečně každý –od seniorů až po děti”, vítá nový televizní kanál ředitel společnosti Václav Bartoň.

Slova Václava Bartoně potvruje zástupce TV DEKO v České republice Pétér Koczics: „TV DEKO má charakter vysloveně rodinné televize, jejíž cílovou diváckou skupinu tvoří obyvatelé měst ve věku mezi 18 a 59 lety. Vysílá ovšem program i pro malé děti, které si chtějí s maminkou vyrábět po domácku hračky, program pro tatínka, který je vášnivým kutilem, pro maminku, co chce doma udržet při životě vadnoucí květiny, stejně jako pro dědečka plánujícího obnovu svého starého nábytku. TV DEKO se obrací k divákům orientovaným na kvalitu, kteří jsou nároční a mají smysl pro inovační přístupy. Cílový okruh diváků naší stanice se zajímá o vzhled bytových interiérů a o zahradničení, navíc je ochoten i vlastnoručně přispět ke zkrášlení prostředí, ve kterém žije. Avšak praktické návody a originální nápady poskytované v našem vysílání, inspirují a vedou k tvorbě i takové diváky, kteří v životě neměli v ruce žádné nářadí.



TV DEKO současně zahájila vysílání i v Maďarsku a na Slovensku.

František Malina
ředitel PR a tiskový mluvčí
UPC Česká republika





Reklama




Vybrané články