Quantcast

UPC mění název své Internetové služby chello na UPC Vysokorychlostní Internet

| Tisk

logoSpolečnost UPC Česká republika, a.s. oznamuje, že od dnešního dne se název Internetu chello mění na UPC Vysokorychlostní Internet. Veškeré stávající i budoucí produkty a služby UPC Česká republika, a.s. tak jsou nadále poskytovány pod jedinou obchodní značkou UPC. Veškerá budoucí komunikace související s kabelovým vysokorychlostním Internetem se bude hlouběji spolupodílet na vytváření image společnosti UPC jakožto předního poskytovatele datových, hlasových a televizních produktů a služeb (tzv.. „triple play“).

Zákazníci společnosti UPC v České republice si mohou ponechat své emailové adresy i přístupová hesla,” říká generální ředitel společnosti UPC Česká republika, a.s. Václav Bartoň. “Koneckonců z toho, že se z chella stává UPC Vysokorychlostní Internet, budou mít výhodu právě naši zákazníci. Vedle toho, že budou mít pouze jednoho poskytovatele, jedno kontaktní místo a jednu fakturu, budou mít také možnost získat speciální balíček služeb, které pro ně UPC jakožto poskytovatel hlasových, datových a televizních produktů má připraveny ve své nabídce.

Počínaje dneškem obdrží všichni noví zákazníci e-mailovou adresu již s novou doménou: jmeno@upcmail.cz. Pro stávající zákazníky se nic nemění. Dřívější adresa (či adresy) jmeno@chello.cz jim nadále zůstává zachována včetně aliasů, loginu a hesla. Automaticky dále získávají i adresu novou. Všichni zákazníci UPC jsou v současné době o realizovaných změnách podrobně informováni zvláštním mailem.

Portál www.chello.cz je přesměrován na portál www.upclive.cz . Obsahově je tento web totožný, jen se mění barevný design stránek.

Nabídka UPC Vysokorychlostního Internetu je následující:

ProduktDownload (kb/s)Upload (kb/s)Cena (v Kč s DPH)
UPC Flex51212835/12h
UPC Starter512128475
UPC Easy1024128555
UPC Light2560256779
UPC Classic40965121224
UPC Plus61447681678
UPC Extreme1024010241999
UPC Professional1228810244533



UPC Vysokorychlostní Internet rovněž prošel v minulých týdnech i výrazným navýšením rychlosti, které z něj činí jednu z nejatraktivnějších služeb na českém internetovém trhu.

František Malina
tiskový mluvčí
UPC Česká republika





Reklama




Vybrané články