Quantcast

Prepaid karty UPC Direct s Rodinou za 350,-Kč měsíčně

| Tisk

logo Základní soubor programů satelitní placené televize UPC Direct „Rodina“ lze dnes pořídit za velmi výhodných podmínek. Společnost UPC Česká republika v minulých dnech uvedla na trh novou podobu produktu prepaid karet UPC (předplacené karty), který se v mnohém liší od předchozí obdobné akce. Především o této akční nabídce, která může konkurovat ostatním satelitním platformám, jsem hovořil s Danielem Kličkou, produkt managerem UPC Direct. V rozhovoru se vyjádřil i k dezinformacím ohledně stěhování služby UPC Direct na jinou orbitální pozici.

UPC ČR začala v loňském roce nabízet nový produkt - samostatné přístupové prepaid karty UPC Direct, které byly vázané na vybrané satelitní přijímače u vybraných autorizovaných prodejců. Jak tato akce dopadla?
Máte pravdu. Prepaid karty UPC Direct byly skutečně novinkou, kterou jsme, tak říkajíc, zavedli na zkoušku, a to od léta loňského roku. Vydali jsme jich pouze omezené množství a nedávno jsme doprodali poslední z nich. Nicméně ještě nyní probíhají poslední aktivace. Zjistili jsme – a to je potěšující - že si prepaid karty našly své zákazníky a proto jsme se rozhodli v jejich vydávání a prodeji pokračovat.

O probíhající akci se ale příliš nehovořilo. Proč?
Naším cílem bylo si tento nový produkt především vyzkoušet a zjistit, jak jej přijmou prodejci a především koncoví zákazníci.

Častou připomínkou zájemců o prepaid kartu byla vázanost na jiný produkt - přijímač. Uvažujete o nabízení samotné karty?
Ano a dokonce už tak činíme. Před zhruba 2 týdny jsme totiž přešli do druhé etapy prodeje prepaid karet, která již není vázána na pořízení satelitního přijímače.

Za kolik korun se tato karta nabízí? Kolik měsíců předplatného je v ceně prepaid karty?
Oproti první fázi prodeje prepaid karet, které jsme na trh dodávali ve druhé polovině loňského roku, jsme pro druhou etapu připravili několik změn. Ta první spočívá v délce předplaceného období. To nyní činí 12 měsíců. Další novinkou je šíře nabídky, kterou touto formou zákazníkům nově poskytujeme. Prepaid karta „Rodina“ umožňuje příjem všech programů v základní nabídce. Je k dispozici za doporučenou maloobchodní cenu 4.200,-Kč (tj. 350,-Kč měsíčně). Druhou variantou je pak „Rodina“ + „HBO maxpak“ (základní nabídka včetně prémiových kanálů HBO, HBO2, HBO Comedy a Cinemax) za 5.988,-Kč (499,-Kč měsíčně). Ceny jsou s DPH.

UPC Direct ale nabízí i další programy (stanice pro dospělé, nabídku PLUS). Může je zákazník s předplacenou kartou přijímat?
Určitě. V takovém případě ovšem musí zákazník zavolat na klientské centrum služeb DTH, kde si tyto programy objedná. Na příslušný bankovní účet poté uhradí částku, za kterou je aktuálně program či balíček stanic nabízen.

Jaké jsou pro zákazníky výhody prepaid karet?
Především je to výrazná sleva oproti běžné ceně ročního předplatného. Zákazník je navíc anonymní a nemusí o sobě uvádět žádné údaje a sepisovat na prodejně smlouvu o poskytování služeb. Další z výhod prepaid karet (ale našich karet i obecně) je možnost příjmu ve vlastním satelitním set top boxu. Kartu může navíc věnovat jako dárek.

Co se stane po vypršení předplatného na prepaid kartě? Jak může zájemce prodloužit předplatné?
Pokud nám zákazník při pořízení předplacené karty nechá na sebe kontakt, což ovšem není jeho povinností, oslovíme ho přibližně 14 dní před vypršením předplaceného období a nabídneme mu pokračování předplatného. Rozhodne-li se pokračovat, uhradí bankovním převodem s příslušným variabilním symbolem částku na další období.

Do kdy bude UPC nabízet prepaid karty? Po celý rok?
Nabídka předplacených karet není v současnosti časově omezenena.



Zůstane UPC Direct u systému CryptoWorks nebo přejde na Nagravision, kterým nyní v rámci simulcryptu kóduje takřka všechny vlastní programy?
V současné době neplánujeme změnu kódovacího systému u naší satelitní služby. Nadále mohou naši zákazníci přijímat naši nabídku v systému CryptoWorks na zapůjčených set top boxech nebo vlastních přijímačích.

Spekuluje se, že UPC Direct se přesune na satelity Astra na pozici 23,5°E, je to pravda?
Satelitní platforma UPC Direct se vysílá na satelitech Astra na pozici 19,2°E. Možný přesun na 23,5°E je pouze jednou z dlouhodobých, avšak nikoliv aktuálních úvah. Už proto, že tu jsou tu i jiné pozice – například Thor spolu s Intelsat 10-02. UPC Direct je navíc služba s mezinárodní působností a proto bude muset při případném přechodu brát v potaz i jiné trhy - např. maďarský. Avšak mohu čtenáře Paraboly ujistit, že o možném přesunu UPC Direct na jinou orbitální pozici není nijak rozhodnuto.

Na satelitu Astra 19,2°E ukončila distribuci hudební televize Óčko. Zajistí UPC šíření programu v kódovaném tvaru pro abonenty UPC Direct?
TV Óčko byla v nabídce UPC Direct jako FTA (Free to Air) televizní stanice. O způsobu distribuce svého signálu si musí rozhodnout jen ona sama.

Martin Vyleťal





Reklama




Vybrané články