Quantcast

Kabelová televize UPC: digitální definitivně poráží analogovou

| Tisk

logo Digitální televize UPC zvítězila co do počtu zákazníků nad svojí analogovou sestrou. Stalo se tak 5. prosince 2008. K dnešnímu datu pak vzrostl počet zákazníků digitální televize už na 51,5 % z téměř 560 000 českých domácností, které jsou zákazníky kabelové televize UPC.

Za tento úspěch vděčíme důslednému uvádění naší vize – otevřít digitální svět našim zákazníkům co nejjednodušším způsobem - do každodenní praxe, dále vysokému a stále rostoucímu počtu nabízených digitálních televizních programů všech žánrů a jejich atraktivitě a v neposlední řadě i nabídce dalších služeb, jako jsou digitální videorekordér umožňující nahrávat několik pořadů současně a vysílaní ve vysokém rozlišení, tedy v kvalitě High Definition. Digitální televize UPC je skutečně tou nejsnazší cestou, jak se vyrovnat se složitostmi a nástrahami nastupujícího digitálního světa“, podotýká v této souvislosti Václav Bartoň, generální ředitel UPC.



V minulých měsících dosáhla společnost významného úspěchu i v počtu zákazníků vysokorychlostního internetu (300 000 zákazníků) a telefonu (100 000 zákazníků). Vedle digitální kabelové a analogové kabelové televize provozuje společnost ještě digitální satelitní televizi UPC Direct.

František Malina
tiskový mluvčí a ředitel PR





Reklama




Vybrané články