Quantcast

Digitální televize UPC se rozšiřuje o BTV

| Tisk

logo UPC již po páté v tomto roce rozšíří během dneška programovou nabídku své digitální televize, tentokrát o BTV (Brněnská televize).

Před časem jsme v naší nejrozšířenější programové televizní nabídce uvolnili jedno místo pro domácí provozovatele televizního vysílání a veřejně je vyzvali, ať nám nabídnou své projekty. BTV byla nejpřesvědčivější,“ říká Václav Bartoň, generální ředitel UPC.

Původně regionální televizní stanice z Brna dnes nabízí life stylový program určený televizním divákům po celé republice. Zaměřuje se zejména na diváckou skupinu 30+, ale myslí i na další věkové a sociální skupiny, například na ženy na mateřské dovolené či na seniory. Více než osmdesát procent vysílání pak pokrývá původní tvorba včetně vlastního zpravodajství.

Start celoplošného vysílání BTV mě těší hned dvojnásob! Z někdejší před rokem ještě metropolitní a pak regionální televize se zrodilo moderní celoplošné televizní médium. Vyhráli jsme výběrové řízení u největšího hráče na našem trhu – UPC. Přicházíme s pestrým programem pro diváka odkudkoliv v ČR, který si naladí naši televizní stanici. Málokterý ředitel televize by si mohl přát víc,“ říká generální ředitel BTV Ing. Petr Bakus.

BTV nabízí poznávací pořady, magazíny pro volný čas a koníčky, profily různých umělců, talk show, politickou diskusi, kulturní panorama či pořady o zdraví. Zaměřuje se nejen na oblast jižní Moravy, i když tu zviditelňuje především, zpovídá zajímavé osobnosti, sleduje společenské dění. Výraznou část publicistky naplňují poznávací pořady, které se věnují historii, architektuře, pamětihodnostem nebo krásám regionu. Hranou tvorbu v programu BTV zastupuje cyklus Zaostřeno na filmové školy, v němž jsou pravidelně uváděny práce studentů filmových škol v Praze a v Písku, prostor BTV poskytuje rovněž tvorbě začínajících tvůrců, studentů uměleckých či multimediálních oborů v Brně.



BTV je zařazena do programové nabídky Starter. Tu bez výjimky přijímají všichni zákazníci digitální televize UPC.

František Malina
tiskový mluvčí a ředitel PR





Reklama




Vybrané články