Digitální televize UPC se rozšiřuje o BTV
| Tisk
UPC již po páté v tomto roce rozšíří během dneška programovou nabídku své digitální televize, tentokrát o BTV (Brněnská televize).
„
Původně regionální televizní stanice z Brna dnes nabízí life stylový program určený televizním divákům po celé republice. Zaměřuje se zejména na diváckou skupinu 30+, ale myslí i na další věkové a sociální skupiny, například na ženy na mateřské dovolené či na seniory. Více než osmdesát procent vysílání pak pokrývá původní tvorba včetně vlastního zpravodajství.
„
BTV nabízí poznávací pořady, magazíny pro volný čas a koníčky, profily různých umělců, talk show, politickou diskusi, kulturní panorama či pořady o zdraví. Zaměřuje se nejen na oblast jižní Moravy, i když tu zviditelňuje především, zpovídá zajímavé osobnosti, sleduje společenské dění. Výraznou část publicistky naplňují poznávací pořady, které se věnují historii, architektuře, pamětihodnostem nebo krásám regionu. Hranou tvorbu v programu BTV zastupuje cyklus Zaostřeno na filmové školy, v němž jsou pravidelně uváděny práce studentů filmových škol v Praze a v Písku, prostor BTV poskytuje rovněž tvorbě začínajících tvůrců, studentů uměleckých či multimediálních oborů v Brně.
BTV je zařazena do programové nabídky Starter. Tu bez výjimky přijímají všichni zákazníci digitální televize UPC.
František Malina
tiskový mluvčí a ředitel PR
„
Před časem jsme v naší nejrozšířenější programové televizní nabídce uvolnili jedno místo pro domácí provozovatele televizního vysílání a veřejně je vyzvali, ať nám nabídnou své projekty. BTV byla nejpřesvědčivější,“ říká Václav Bartoň, generální ředitel UPC.
Původně regionální televizní stanice z Brna dnes nabízí life stylový program určený televizním divákům po celé republice. Zaměřuje se zejména na diváckou skupinu 30+, ale myslí i na další věkové a sociální skupiny, například na ženy na mateřské dovolené či na seniory. Více než osmdesát procent vysílání pak pokrývá původní tvorba včetně vlastního zpravodajství.
„
Start celoplošného vysílání BTV mě těší hned dvojnásob! Z někdejší před rokem ještě metropolitní a pak regionální televize se zrodilo moderní celoplošné televizní médium. Vyhráli jsme výběrové řízení u největšího hráče na našem trhu – UPC. Přicházíme s pestrým programem pro diváka odkudkoliv v ČR, který si naladí naši televizní stanici. Málokterý ředitel televize by si mohl přát víc,“ říká generální ředitel BTV Ing. Petr Bakus.
BTV nabízí poznávací pořady, magazíny pro volný čas a koníčky, profily různých umělců, talk show, politickou diskusi, kulturní panorama či pořady o zdraví. Zaměřuje se nejen na oblast jižní Moravy, i když tu zviditelňuje především, zpovídá zajímavé osobnosti, sleduje společenské dění. Výraznou část publicistky naplňují poznávací pořady, které se věnují historii, architektuře, pamětihodnostem nebo krásám regionu. Hranou tvorbu v programu BTV zastupuje cyklus Zaostřeno na filmové školy, v němž jsou pravidelně uváděny práce studentů filmových škol v Praze a v Písku, prostor BTV poskytuje rovněž tvorbě začínajících tvůrců, studentů uměleckých či multimediálních oborů v Brně.
BTV je zařazena do programové nabídky Starter. Tu bez výjimky přijímají všichni zákazníci digitální televize UPC.
František Malina
tiskový mluvčí a ředitel PR