Quantcast

I TV Nova se považuje za komerční jedničku

| redakce | tisk

Také televize Nova se považuje za komerční jedničku na českém trhu minulého týdne. Podle vyjádření televize v cílové skupině 15 až 54 let dosáhla největší podíl ze všech televizí.

"Ve 30. týdnu, tedy od 23. do 29. července, dosáhly kanály Nova Group u diváků CS 15-54 průměrného souhrnného podílu na sledovanosti v primetime ve výši 34,05 %, v rámci celého dne pak 28,52 %," říká Marie Fianová, mluvčí TV Nova.

"Právě diváci ve věku 15-54 let jsou pro kanály Nova a Nova Cinema primární CS, na kterou vytváří svůj program, a která zasahuje drtivou většinu cílových skupin, na které cílí reklamní zadavatelé. Nova Group tak dosahuje nejvyšších podílů na sledovanosti ze všech televizních stanic v ČR," vysvětluje.

Konkurenční Prima Group (kanály Prima Family, Prima COOL, Prima LOVE) byla v minulém týdnu nejsledovanější v širší cílové skupině - tedy 15+ (diváci starší 15ti let).





Reklama




Vybrané články