Quantcast

TV JOJ brzy oznámí jméno a zaměření třetího kanálu

| redakce | tisk

Televize JOJ chce již brzy oznámit jméno a zaměření svého třetího kanálu. Na sociální síti to uvedl generální ředitel TV JOJ a (JOJ) Plus František Borovský. Další informace chce poskytnout na stejném místě.

Podle něj půjde o něco originálního a zejména slovenského. "Programová skladba sa prerozdelí. Každá televízia bude mať iný charakter. Nemôžem to ešte naznačiť, ale nie preto, že by som to nechcel povedať, ale v kontexte vyjednávania akvizičných obchodov," uvedll v loňském roce pro Mediálne.sk František Borovský. Podle něho se určitě nechystá sportovní, hudební či dokumentární televize.

Nový kanál se nebude jmenovat JOJ Klub. Tento název si provozovatel před časem zaregistroval na Úřadě průmyslového vlastnictví.

JOJ potřebuje spustit další kanál a to kvůli podílu na trhu. Skupina JOJ (kanály JOJ a Plus) mají 27,5 procentní podíl na slovenském TV trhu, zatímco CME (Markíza, Doma, Dajto) celodenně dosahuje 32,4%. Na třetím místě z pohledu televizních skupin je veřejnoprávní RTVS (Jednotka, Dvojka) s podíly 11,1% ve skupině 12+ a 7,8% v 12 až 54 let.





Reklama




Vybrané články