Quantcast

Víc než 62% TV zadavatelů využívá tematické stanice Atmedia

| redakce | tisk

V roce 2013 narostl podíl TV zadavatelů využívajících služeb Atmedia o 8%. Důvodem růstu počtu klientů byl rostoucí počet tematických TV stanic v portfoliu Atmedia a jejich přínos pro media mix z pohledu mediálního plánování.

Atmedia v posledním roce zažila významné rozšíření portfolia na celkový počet 33 tematických stanic, díky kterým může zadavatelům nabídnout kvalitnější mediální ukazatele. Portfolio složené z hudebních, dokumentárních, filmových, dětských či sportovních tematických stanic je šířené kabelem, satelitem i terestricky. Žánrová pestrost i forma šíření portfolia skupiny tak přináší pro zadavatele výhody v podobě kvalitnějšího cílení na specifické cílové skupiny a většího zásahu požadovaného publika. S tím spojená vyšší sledovanost portfolia přinesla možnost uspokojit rostoucí zájem o reklamní prostor. Atmedia tak v roce 2013 zvýšila počet prodaných GRPs v hlavní cílové skupině 15-54 o 51% a podíl investic inzerentů na stanicích skupiny o 85% na úroveň 4,83%.

Víc než 62% TV zadavatelů využívá tematické stanice Atmedia
▲ Víc než 62% TV zadavatelů využívá tematické stanice Atmedia

Graf: Objem prodaných GRPs a podíl na GRPs v CS 15-54 Graf: Podíl TV zadavatelů inzerujících v Atmedii

Zdroj: ATO-Mediaresearch, 2011-2013, CS 15-54

zdroj: AtMedia





Reklama




Vybrané články