Globální rebrand značky kanálu FOX
| redakce | tisk
Společnost FOX International Channels (FIC) oznámila, že dne 9. února 2015 provede redesign značky a úpravu grafiky všech 126 stanic Fox, které se vysílají mimo USA. Kampaň k jednotnému designu na světě přichází s návratem druhé části páté sezóny "The Walking Dead", který se stal celosvětovým hitem.
Kanál Fox vysílá vyjma USA pro 244 milionů diváků ve 126 zemích a je vysílán ve 33 jazycích. Fox je největším zábavním kanálem na světě.
Jak informuje provozovatel, nejnovější strategie značky Fox odráží rostoucí sílu kanálu na celosvětovém televizním trhu, stejně tak hraje důležitou roli ve stále roztříštěném světě.
Nejnovější strategie byla vypracována na základě pravidelných průzkumů provedených ve 24 zemích mimo USA, kterou si nechala vypracovat FIC s cílem určení pozice značky. Podle průzkumu firmy Phoenix Marketing International, nejnovější výsledky, včetně čtvrtého kvartálu 2014 ukazují, že síť Fox je stále na prvním místě mezi nejvíce uznávanými a nejsilnějšími značkami na světě. 95 procent zná respondentů zná Fox. Značka Fox porazila takové značky jako jsou Discovery, Disney, Warner Brothers a NBC Universal a dokonce nejmladšího hráče na trhu jako je Netflix.
Vedle seriálu "The Walking Dead", patří mezi největší hity mimo USA také "American Horror Story". Další globální premiéra Fox je naplánována na květen letošního roku - bude to psychologický thriller "Wayward Pines".
zdroj: satkurier.pl