Quantcast

Katalog nemovitostí RealityMIX v HbbTV Primy

| redakce | tisk

Televizní skupina Prima rozšiřuje svoji HbbTV aplikaci o aktuální nabídku nemovitostí. Diváci si tak mohou z pohodlí svého gauče prohlížet katalog nemovitostí na největší obrazovce v domácnosti.

V aplikaci se jim zobrazí nejen fotografie, dispozice bytu, cena popis nemovitosti, ale také její energetická třída. Nechybí přímý kontakt na makléře. Pro rychlejší vyhledávání mohou zájemci procházet i zadané kategorie - byty, chaty a chalupy či pronájem komerčních prostor v Praze.

Skupina Prima kromě rozšíření možností platformy HbbTV pro diváky vidí v aplikaci i obchodní potenciál, jak oslovit potencionální klienty z řad realitních kanceláří, developerů, finančních domů. „Díky technologii HbbTV a využití geolokace jsme schopni pro partnery zajistit komunikaci jejich nabídky pouze v daném regionu - případně ve spádové oblasti. Klient si tak může zvolit, zda chce využít lokálně cílenou komunikaci, nebo celorepublikový zásah. Minimální finanční a časová náročnost přípravy podkladů je u HbbTV standardem. Zároveň jsme schopni vše měřit stejně jako v klasické online reklamě,“ komentuje Petr Hatlapatka, vedoucí online prodeje Media Clubu, který zajišťuje prodej reklamy pro skupiny Prima.

Katalog nemovitostí RealityMIX v HbbTV Primy (foto: FTV Prima)
▲ Katalog nemovitostí RealityMIX v HbbTV Primy (foto: FTV Prima)

Partnerem aplikace a promo kampaně při spuštění se stala síť realitních kanceláří RE/MAX. „Ve společnosti RE/MAX fandíme novým technologiím a uvědomujeme si, že dostat nabídky na největší obrazovku v domácnosti je příležitostí ke zviditelnění našeho portfolia inzerovaných nemovitostí naší obchodní sítě,“ dodává Marek Kontriš, marketingový ředitel společnosti RE/MAX.

Podle posledního měření společnosti ATO - Nielsen Admosphere skupina Prima červeným tlačítkem osloví 2,2 miliony diváků.

zdroj: Prima





Reklama




Vybrané články