CryptoBox 800 UHD

TV Nova vyzvala veřejnost, aby se zvedla z gauče

| redakce | tisk

Televize Nova zorganizovala sportovní výzvu pro širokou veřejnost. Navíc spolu s herci a dalšími influencery propaguje nošení roušek a dává tipy na trávení volného času v karanténě.

V Česku je omezený pohyb venku, v tom domácím ale lidi nic neomezuje. Televize Nova proto spustila výzvu „Zvedni se z gauče a staň se Borcem na konec.“ Výzvu odstartoval a zaštituje sedminásobný mistr světa v míčovém freestylu Jan Weber. Hned v úvodní reportáži vyzval fotbalistu Pavla Horvátha, aby ve výzvě pokračoval, což se i stalo.

Zapojili se i další známí sportovci jako například olympijská vítězka Eva Samková, motocyklový závodník Karel Abraham, tenistka Kristýna Plíšková a další. „Výzva je aktuální zatím týden a už jsme obdrželi kolem 300 videí od nejširší veřejnosti - od dětí po cvičící seniory s vnoučaty. Vzhledem k počtu ohlasů jsme se rozhodli zařadit do vysílání speciální pořad Zvedni se z gauče. Pořad poběží 1x týdne po dobu celé karantény. Premiéra prvního dílu je na programu tento pátek 27. 3. od 20:45 hodin na Nova Sport 1,“ uvedl vedoucí sportovního programu TV Nova Dušan Mendel.

Situace související s koronavirem ovlivnila i sociální sítě televize Nova. Každý den jsou sdíleny tipy pro diváky, jak zvládnout karanténu. Ty zahrnují sportovní výzvy nebo různé nápady, jak využít volný čas k vyřešení svých kostlivců jako je například úklid šatní skříně. Vyzývají také k překonání svých hranic v kuchyni, kdy diváci můžou vařit podle soutěžících MasterChef Česko a motivují k pěveckým i tanečním vystoupením, která jsou inspirovaná letošním ročníkem SuperStar.

Krátce po zpřísnění situace v České republice vyzvala televize Nova herce a další influencery, aby posílali své fotky, videa a příběhy v souvislosti s nošením roušek.

Je skvělé, když jdou známé osobnosti příkladem v tom, co je správné. Za televizi Nova jsme rádi pomohli dostat tyto příklady mezi širokou veřejnost a snad přispěli k tomu, aby se lidé smířili s nošením roušek dřív, než se to stalo povinným,“ uvedla ředitelka sekce korporátní komunikace Lucie Melecká.

zdroj: Nova