TV sledovanost na Slovensku: Vyšší zájem o TA3 a TV LUX
| redakce | tiskPodle průzkumu společnosti Kantar, sledovanost televize během března a dubna lámala rekordy v celé Evropě. Podobně tomu bylo i na Slovensku, přičemž březen se stal měsícem s nejvyšší sledovaností v historii měření televize od roku 2004.
Každý den sledovalo televizi průměrně více než milion Slováků, čímž překonalo i tradičně nejsilnější televizní Vánoce.
Společnost Slovak Telekom odhalila některá data o sledovanosti televizního vysílání v předchozích dvou měsících. Podle údajů operátora výrazně vzrostla sledovanost zpravodajství.
Zpravodajská televize TA3 dosáhla téměř 8 procentního share (běžně kolem 1,5 procenta). Zvýšila se sledovanost i kanálů pro věřící TV LUX a TV NOE v důsledku omezení pohybu a návštěv kostelů. Z důvodu přerušení sportovních soutěží poklesla sledovanost sportovních stanic.
V dopoledních hodinách se výrazně zvýšila sledovanost u dětských diváků.
Denně Slováci sledovali televizní vysílání 5 hodin denně (běžně je to pod 4 hodiny).