Quantcast

Telly spouští jarní kampaň, ve které neskrývá zhola nic

| redakce | tisk

Telly se ve své kampani rozhodla ukázat všechny karty. Není nic, co by zůstalo zahaleno tajemstvím. S jarní nabídkou přichází výhody pro nové zákazníky, kteří dostanou 3 měsíce sledování naplno a powerbanku jako dárek.

Ochuzeni nezůstanou ani stávající zákazníci, pro které Telly spouští nový věrnostní program plný odměn.

Porozumět smlouvám poskytovatelů někdy není jednoduché. Otevřenost, férovost a srozumitelnost však patří k základním principům komunikace Telly. Využívat výhody sledování s Telly mohou úplně všichni. Nezáleží na tom, jestli už zákazníkem jste, nebo svůj první TV balíček teprve zvažujete. Dárky, slevy, a hlavně transparentní přístup čekají na každého bez rozdílu.

Ponožky a powerbanka Telly (foto: Telly)
▲ Ponožky a powerbanka Telly (foto: Telly)

Zákazníky nevážeme, ale ceníme si věrnosti. Naše smlouvy jsou bez vázanosti a noví zákazníci si můžou vyzkoušet Telly až na čtyři týdny zdarma. Na podpoře máme skvělé lidi, kteří každému vše lidsky a srozumitelně vysvětlí,“ říká Vladimír Rusnák, ředitel pro strategii a content.

Nalaďte si telku, která hraje fér
Hrát fér jde nejlépe s někým, kdo s vámi jedná otevřeně a nic neskrývá. Smlouvy se závazkem nebo „baťovské ceny“ patří ke staromódním marketingovým praktikám, které Telly v komunikaci se zákazníky nepoužívá.

Výhody pro nové zákazníky
Na všechny nové zákazníky čeká řada výhod. Nerozhodní zákazníci si mohou Telly bezplatně až na 4 týdny vyzkoušet. Na ty, kteří se pro Telly rozhodnou, čekají 3 měsíce sledování rozšířené nabídky Telly bez ohledu na zakoupený balíček a k tomu powerbanka a ponožky jako dárek. Navíc budou moci čerpat i výhody nově spuštěného Telly klubu. Samozřejmostí jsou pak smlouvy bez vázanosti a bez skrytých podmínek.

Telly klub a výhody pro stávající zákazníky
Pro stávající zákazníky si Telly přichystala nový věrnostní program, Telly klub, který spustí 1. 4. 2021 k ročnímu výročí změny názvu z DIGI. Členem Telly klubu se automaticky stane každý zákazník, který využívá jeden z Telly balíčků Malý, Střední, Velký nebo Sport. Zákazníci, kteří stále ještě využívají původní DIGI nabídku, mají nyní jedinečnou šanci přejít na některý z Telly balíčků.

Přejít z balíčků DIGI na Telly se rozhodně vyplatí, protože se těmto zákazníkům otevře možnost využívat výhody Telly klubu a k tomu od nás dostanou dárek - powerbanku a veselé ponožky,“ říká Jan Schöppel, marketingový ředitel Telly.

Mezi výhody Telly klubu budou patřit slevy na předplatné dárkové kolekce merchandisingu a řada dalších výhod u Telly partnerů. „Konkrétní výhody a odměny za věrnost budeme postupně zveřejňovat,“ říká Schöppel.

Kampaň v online prostředí
Jarní kampaní osloví televizní operátor především potenciální zákazníky na internetu a sociálních sítích. Za strategickým konceptem a produkcí kampaně stojí agentura Grizzlink, o mediální nákup a výkonnostní složku se postará agentura bv24.

Novou kampaní jsme chtěli upozornit na fakt, že je normální mít poskytovatele, kterému rozumíte, který před vámi nic neskrývá, a je také normální získávat za svou věrnost odměny. Naše zákazníky se snažíme neustále překvapovat a bavit,“ doplňuje Jan Schöppel, marketingový ředitel Telly.





Reklama




Vybrané články