Quantcast

Vzniká Discovery Sports

| redakce | tisk

Společnost Discovery představila svou novou firemní značku Discovery Sports, která bude sdružovat všechny její sportovní značky, kanály a platformy, včetně Eurosportu, Global Cycling Network (GCN) a GOLFTV.

Discovery nabízí majitelům práv a svým partnerům možnost oslovit každý měsíc více než 130 milionů diváků po celém světě na všech svých platformách - FTA, placené televizi, prostřednictvím streamingu a online. Vedoucím sportovního oddělení společnosti Discovery byl jmenován Andrew Georgiou.

Discovery Sports (foto: Discovery)
▲ Discovery Sports (foto: Discovery)

V oznámení společnosti Discovery se uvádí, že tento krok poskytuje vnější firemní identitu, která ztělesňuje jedinečnou sportovní nabídku společnosti Discovery. Zatímco každá ze sportovních značek společnosti Discovery bude nadále fungovat jako obvykle, Discovery Sports bude podporovat spolupráci ve všech oblastech spojeného sportovního podnikání.

Celé portfolio sportovních značek společnosti Discovery povede Andrew Georgiou jako prezident pro sport. Bude se zodpovídat generálnímu řediteli společnosti Discovery International Jeanu-Briacu Perretteovi.

"Portfolio sportovních značek, kanálů a platforem společnosti Discovery je bezkonkurenčně nejlepší, pokud jde o schopnost zaujmout diváky, ať už se rozhodnou dívat jakkoli. Od rozsahu volně vysílaných sítí Discovery, přes šíři sportovní nabídky Eurosportu až po hloubku zapojení superfanoušků prostřednictvím GOLFTV, Golf Digest a GCN, dohromady Discovery Sports slouží vášnivým fanouškům po celém světě a přináší neomezené příležitosti pro naše partnery z řad značek a držitelů práv," řekl Andrew Georgiou, prezident Discovery Sports.

zdroj: satkurier.pl





Reklama




Vybrané články