Kampaň Telly: 3 měsíce Velký balíček za zvýhodněnou cenu
| redakce | tiskTelevize Telly ve středu 15. září spouští novou kampaň, tentokráte se sloganem „Teď už vám nic neuteče“. Hlavní částí produktové kampaně je zvýhodněné předplatné pro nové klienty. V rámci podzimní kampaně dostanou všichni noví zákazníci Velký balíček v ceně 600 korun za cenu Malého (200 korun).
Nabídka platí na první tři měsíce a zákazníci tak mohou celkem ušetřit 1200 korun. Součástí zvýhodněného předplatného je všech 121 stanic z Velkého balíčku (kromě stanic HBO).

Podzimní kampaní chce televizní operátor oslovit potenciální zákazníky především na internetu a sociálních sítích. Za strategickým konceptem a produkcí kampaně stojí agentura Grizzlink, se kterou televize Telly spolupracovala již v minulosti.
Televize Telly celkem nabízí tři balíčky: Malý (obsahuje 63 kanálů, z toho 35 v HD kvalitě), Střední (102 kanálů, 60 v HD) a Velký (121 kanálů, 74 v HD kvalitě). Dlouhodobě se nejvíce prodává balíček Střední (běžná cena 400 korun měsíčně), který nově obsahuje i kanály Nova Sport 3 a 4. Zákazníci tak mohou s tímto balíčkem nově sledovat Ligu mistrů UEFA nebo nejpopulárnější evropské fotbalové ligy.
„Novým sloganem podzimní kampaně chceme akcentovat, že díky stabilnímu signálu, HD kanálům a sedmidennímu archivu nepřijdou diváci o žádný pořad či sportovní přenos, navíc v nejvyšší dostupné přenosové kvalitě
,“ říká ředitel marketingu Telly Jan Schöppel.
Zákazníci Telly mají k dispozici až 121 programů, z toho 79 v HD kvalitě, pořady mohou sledovat na 4 různých zařízeních. Telly nabízí příjem televizního signálu prostřednictvím satelitu nebo přes internetové připojení.
Parabola.cz
Facebook
Twitter











20:10 Inspektorka Candice Renoirová II
20:00 Santorini a Milos, vulkanické ostrovy
20:13 Sportovní noviny
20:15 Polabí (20)
20:10 Tankový prapor
20:05 Josef Klíma: Jak jsem přežil devadesátky
20:30 Láska v Portugalsku
20:10 Moja diagnóza
20:30 Dunaj, k vašim službám XII. (4)
20:20 30 případů majora Zemana (23)