Quantcast

Discovery a Eurosport odvysílaly rekordní olympijské hry

| redakce | tisk

Společnost Discovery zaznamenala rekordní sledovanost Zimních olympijských her, doprovázenou zvýšeným zájmem diváků o její digitální platformy. Streamovací platforma discovery+ se ve srovnání s Pchjongčchangem 2018 těšila výrazně vyšší návštěvnosti i nárůstu počtu nových předplatitelů.

Zimní olympijské hry Beijing 2022 skončily v neděli 20. února a souhrnná čísla potvrzují silné výsledky napříč celou Evropou. Počet nových předplatitelů streamovací služby discovery+ se ve srovnání s minulými Zimními olympijskými hrami zvýšil o téměř 50 %.

Behind The Scenes (foto: Eurosport)
▲ Behind The Scenes (foto: Eurosport)

Platformy Eurosportu navštívilo více než 156 milionů Evropanů, kteří zde sledovali přes jednu miliardu minut obsahu. To je 19krát více než při posledních Zimních olympijských hrách. Streamovací službu discovery+ a platformy Eurosportu, včetně Eurosport Playeru, využívalo během her 8krát více diváků.

Uživatelé sledovali více než dvojnásobné množství obsahu a průměrný čas strávený na platformě přesáhl 7 hodin na diváka. Stejný trend byl zaznamenán i u lineárního televizního vysílání - průměrný divák strávil jeho sledováním v průměru o 24 % déle než během Pchjongčchangu 2018. Internetové stránky Eurosport.com a jeho národní mutace navštívil v průběhu her více než dvojnásobný počet uživatelů oproti posledním hrám.

V návaznosti na silný první týden zůstala průměrná lineární sledovanost stanic Eurosportu vysoká a odpovídala tak minulým zimním hrám - navzdory dvojcifernému snížení celkové sledovanosti televizního média oproti roku 2018. Na skandinávských trzích měly volně vysílané stanice Discovery i ve druhém týdnu významný podíl na celkové televizní sledovanosti - konkrétně 88 % v Norsku, 83 % ve Švédsku a 82 % ve Finsku. Kanály Eurosportu zaznamenaly výrazný nárůst i na mnoha dalších klíčových trzích, včetně Polska (+36 %), Rumunska (+23 %) a Itálie (+250 %). Sledovanost rostla v kategorii volného i placeného vysílání.

Společnost Discovery vysílala Zimní olympijské hry v Beijingu 2022 na 50 evropských trzích vyjma Ruska, což zahrnovalo 11 národních produkcí a pokrytí v 19 jazycích. Potvrdila tak svou pověst Domova olympijských her v Evropě, a to za pomoci streamovací platformy discovery+, televizních stanic Eurosportu i aplikace Eurosport Player.

zdroj: Discovery





Reklama




Vybrané články