Quantcast

Telly letos zvítězila v pěti srovnávacích testech

| redakce | tisk

Televizní operátor Telly v letošním roce zvítězil v pěti nezávislých testech internetových televizí. První místo si připsal v testech Porovnejsito.cz, Testado.cz a dalších.

Telly letos zvítězila hned v pěti českých nezávislých testech, které porovnávaly kvalitu nabízených služeb u všech významných televizních operátorů na tuzemském trhu.

V rámci testů se hodnotilo mnoho kritérií, od nabídky programů, počtu zařízení v ceně, možnosti pronájmu set-top boxu, nahrávání pořadů a zpětného zhlédnutí až po samotnou cenu služby nebo kvalitu zákaznické podpory. Všechny výsledky najdete v přehledné formě na stránkách https://telly.cz/nejlepsi-internetova-tv/.

Uživatel televizní služby Telly. Ilustrační foto (foto: Telly)
▲ Uživatel televizní služby Telly. Ilustrační foto (foto: Telly)

Telly TV nabídne zajímavý počet televizních kanálů za rozumnou cenu. Pořady můžete sledovat až na 4 zařízeních současně, obraz a zvuk je v každém případě špičkový. Zákaznická podpora je rychlá, kvalitní a spolehlivá,“ uvedl prestižní porovnávací server Testado.cz.

Telly získala první místo na těchto portálech:

• Testado.cz
• Porovnejsito.cz
• Vseumel.cz
• Entuzio.cz
• Topsluzba.cz

Na srovnávači Arecenze.cz byla Telly zvolena coby „tip redakce“ a získala celkové hodnocení 92 procent.

Vítězství hned v pěti nezávislých testech je pro nás nejenom obrovským důvodem k radosti, ale samozřejmě i velkým závazkem vůči našim klientům a zároveň důkazem, že českým zákazníkům nabízíme špičkovou kvalitu,“ říká Jan Schöppel, marketingový ředitel Telly.

Prestižní ocenění projektu zákaznické péče
Televize Telly zároveň zvítězila v aktuálním ročníku soutěže Czech Contact Center Award. Jde o soutěž call center, která probíhá od roku 2014; jejím vyhlašovatelem je ADMEZ - Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu.

Soutěž Czech Contact Center Award umožňuje kontaktním centrům a jejich týmům porovnat mezi sebou své projekty z oblasti hlasové komunikace se zákazníky (příchozí i odchozí hovory), poštovní a elektronické komunikace, mobilní komunikace a správy sociálních sítí. Soutěž klade důraz zejména na kvalitu práce a inovativní nápady a je otevřená všem kontaktním centrům, tedy komerčním, interním i smíšeným Telly v aktuálním ročníku zvítězila v kategorii Klienti za soutěžní projekt Efektivní zpracování hovorů „na první dobrou“ a následná zpětná vazba klientů.

Vedle kvality námi poskytovaných služeb, což dokládají i nezávislé testy, je péče o naše zákazníky velice důležitá. Dlouhodobě se věnujeme tomu, aby s námi byli zákazníci ve všech oblastech spokojeni. Aktuálně dle našich měření dosahujeme indexu spokojenosti 4,7 z 5 možných bodů,“ dodává Iveta Šlapalová, ředitelka zákaznické péče společnosti Telly.

zdroj: Telly





Reklama




Vybrané články