Quantcast

Skupina Markíza v roce 2022 kralovala slovenskému tv trhu

| redakce | tisk

Skupina Markíza s programovými službami TV Markíza, TV Doma, TV Dajto a Markíza Krimi si v uplynulém roce 2022 udržela svoji stabilní pozici jednoznačného celodenního lídra na slovenském televizním trhu.

V obchodně podstatné cílové skupině 12 až 54 let i se započítáním třídenní odložené sledovanosti dosáhla průměrný celodenní trhový podíl 25,1% a konkurenční skupinu JOJ (19,5%) tak předstihla s rozdílem 5,6 procentního bodu.

Tržní podíly tv skupin na Slovensku v roce 2022, celoden, CS 12-54 (foto: TV Markíza)
▲ Tržní podíly tv skupin na Slovensku v roce 2022, celoden, CS 12-54 (foto: TV Markíza)

Jedničkou na slovenském trhu byla Markíza ve 338 dnech roku 2022. V porovnání s rokem 2021 si tak polepšila o dalších 6 lídrovských dní.

Tržní podíly jednotlivých stanic na Slovensku v roce 2022, celoden, CS 12-54 (foto: TV Markíza)
▲ Tržní podíly jednotlivých stanic na Slovensku v roce 2022, celoden, CS 12-54 (foto: TV Markíza)

Také samostatná TV Markíza byla v roce 2022 s výrazným odstupem nejsilnější mezi slovenskými kanály. V cílové skupině 12 až 54 let zaznamenala průměrný celodenní trhový podíl 16,8%. Konkurenční TV JOJ (12,8%) vykázala za stejné období o 4 procentní body horší výsledek.

Tržní podíly tv skupin na Slovensku v roce 2022, primetime, CS 12-54 (foto: TV Markíza)
▲ Tržní podíly tv skupin na Slovensku v roce 2022, primetime, CS 12-54 (foto: TV Markíza)

Jednoznačné celoroční vítězství patřilo skupině Markíza i v obchodně nejdůležitějším prime-time (19:00 až 23:00 hodin), kdy zaznamenala průměrný podíl na trhu 27% a konkurenční skupinu Joj (22,8%) tak předstihla o 4,2 procentního bodu.

Tržní podíly jednotlivých stanic na Slovensku v roce 2022, primetime, CS 12-54 (foto: TV Markíza)
▲ Tržní podíly jednotlivých stanic na Slovensku v roce 2022, primetime, CS 12-54 (foto: TV Markíza)

Jedničkou na trhu byla skupina Markíza ve velké většině dní minulého roku - 301. V porovnání s rokem 2021 si tak polepšila o dalších 10 lídrovských dní.

Samotná TV Markíza dosáhla v roce 2022 v hlavním vysílacím čase průměrný trhový podíl ve výši 18,6% a s rozdílem 2,7 procentního bodu tak porazila konkurenční TV Joj (15,9%).





Reklama




Vybrané články