TV Doma bude vysílat především dramatickou tvorbu
| redakce | tisk
TV Doma, druhý program slovenské komerční TV Markíza, se zaměří zejména na dramatickou tvorbu (82 procent). Komerční lídr dále počítá i s dalšími formáty - zábavními pořady, které vyplní 13 procent vysílacího času a 5 procent nepolitická publicistika.
Z podkladů, které má portál mediálne.sk k dispozici vyplývá, že TV Doma nebude vysílat zpravodajství, hudbu, sport a dokumentární pořady.
Nová stanice nebude vysílat jen filmy, seriály a relace. 85 procent z 24 hodinového vysílání bude tvořit program zbývající prostor vyplní doplňkové pořady - například reklama, teleshopping či upoutávky. Zpočátku bude vysílat zejména akvizice a mix repríz z mateřské Markízy. S vlastní tvorbou se počítá až v další fázi.
TV Doma počítá i s vysíláním teletextu pod názvem TV DOMAtext a šířením elektronického programového průvodce (EPG).
Názvem a programovým cílením se Markíza nechala inspirovat Rumunskem, kde funguje stanice TV Acasa (v překladu TV Doma), která stejně jako slovenský komerční lídr patří pod křídla CME.
Parabola.cz
Facebook
Twitter











20:10 Inspektorka Candice Renoirová III
20:00 Starověké velmoci: Konec hry
20:20 Bratři a sestry (30)
20:15 Polabí (31)
20:10 Labyrint 3 (5)
20:05 Vím, že nic nevím
20:30 Vanina (4/4)
20:10 Pearl Harbor: Svet v plameňoch (1/2)
20:30 Dunaj, k vašim službám - Vianočný špeciál
20:20 Laskavý divák promine (5/5)