Quantcast

Hudební TV Óčko: nejsledovanější kabelová televize

| Tisk

logo

240 000 diváků: raketový nárůst

Podle posledního výstupu Media Projektu, které měří i kabelové TV, se nejsledovanější kabelovou TV stala hudební televize Óčko. S týdenní sledovaností 244 000 diváků je dokonce jediná měřená televize, která se v tomto ukazateli dostala přes magickou hranici 200 000 diváků.

Již druhé čtvrtletí za sebou vykazuje Media Projekt masivní nárůst počtu diváků Óčka. Za předchozí čtvrtletí narostl o 40% a v posledním čtvrtletí se růst ještě zrychlil o dalších 50%.

Tato sledovanost je za období 1. 10. 2003 - 31. 3. 2004. Výzkum dále potvrdil zaměření na cílovou skupinu do 29 let, která tvoří 66% divácké obce. I přes výrazný nárůst sledovanosti cena reklamy zůstává beze změn.



Óčko, tehdy ještě pod původním názvem Stanice O, začalo jako první česká hudební televize vysílat na podzim roku 2002. O rok později, na podzim roku 2003, změnilo vysílacího schéma, grafiku i název na TV Óčko.

Óčko je dostupné v kabelových sítích UPC, Karneval a mnoha dalších. Od května tohoto roku vysílá také volně na největším evropském satelitu Astra, který je dostupný pro miliony diváků u nás i v celé Evropě.

Tisková zpráva TV Óčko





Reklama




Vybrané články