UPC chystá významné změny ve vysílání UPC Direct
| TiskNa zítřek 11.8. na ranní hodiny je naplánována významná změna změna ve vysílání DTH, a to v souvislosti s upgradem hardware ve vysílacím centru DMC.Ta povede k zásadnímu zlepšení kvality. Změna by při standardním průběhu neměla nijak omezit zákazníka.U některých přijímačů (především jiné něž standardně dodávané PHILIPS) se mohou vyskytnout určité výpadky v příjmu DTH (např.: ztráta některých kanálů či ztráta celého základního balíku "Rodina" a také výpadek prémiových kanálů HBO a PG).
Dle informací z DMC je v případě těchto výpadků nutné učinit následující
1. restartovat přijímač - nastavit přijímač do stavu STANDBY (hodiny na display) a následně jej, na dobu 10 vteřin odpojit od el. sítě, poté zpět připojit
2. Naladit přijímač - nastavit konfiguraci přijímače na balík UPC (default nastavení u přijímačů PHILIPS DSX 6010) a provest standardní naladění kanálů.
Tyto základní informace byly zákazníkům DTH zaslány formou přípolože k srpnovému vyúčtování (znění přikládám) + následně budou zákazníci informování o nutnosti nastavení přijímače, do stavu STANDBY, hláškou přímo na obrazovce v dnešních odpoledních / večerních hodinách.
S pozdravem
František Malina
tiskový mluvčí a ředitel PR společnosti UPC Česká republika
10.8.2004
Vážený zákazníku,
v rámci naší snahy neustále zlepšovat technickou kvalitu služby UPC Direct proběhne v průběhu měsíce srpna změna technologického zázemí vysílacího centra UPC v Amsterdamu. V návaznosti na tuto změnu dojde také k úpravě parametrů vysílaných kanálů ve Vašem satelitním přijímači. Tato změna proběhne u většiny satelitních přijímačů automaticky.
Vážení zákazníci
Pokud přesto zaznamenáte problémy s příjmem programů UPC Direct proveďte prosím následující kroky:
§ Na dálkovém ovladači stiskněte OPTS, tlačítky CH+ a CH- vyberte "Instalace" a stiskněte tlačítko OK.
§ Zadejte 4 místný PIN kód (pokud jste jej dosud neměnili, je PIN kód výrobcem nastaven na "0000").
§ Tlačítky CH+ a CH- vyberte "Autokonfigurace" a stiskněte tlačítko OK, vyberte položku "UPC" a opět stiskněte OK.
§ Tlačítkem BACK se vraťte do předchozí nabídky.
§ Pomocí tlačítek CH+ a CH- vyberte "Vyhledat kanály" a stiskněte tlačítko OK.
§ Na obrazovce se objeví zpráva "Hledání síťových informací". Po nalezení nezbytných informací se zobrazí seznam kanálů.
§ Stiskněte tlačítko OK pro potvrzení přijetí kanálů.
§ Znovu stiskněte tlačítko OK pro potvrzení nainstalování kanálů.
V případě, že problém s příjmem kanálů bude přetrvávat, kontaktujte prosím telefonicky Klientské centrum UPC
Dle informací z DMC je v případě těchto výpadků nutné učinit následující
1. restartovat přijímač - nastavit přijímač do stavu STANDBY (hodiny na display) a následně jej, na dobu 10 vteřin odpojit od el. sítě, poté zpět připojit
2. Naladit přijímač - nastavit konfiguraci přijímače na balík UPC (default nastavení u přijímačů PHILIPS DSX 6010) a provest standardní naladění kanálů.
Tyto základní informace byly zákazníkům DTH zaslány formou přípolože k srpnovému vyúčtování (znění přikládám) + následně budou zákazníci informování o nutnosti nastavení přijímače, do stavu STANDBY, hláškou přímo na obrazovce v dnešních odpoledních / večerních hodinách.
S pozdravem
František Malina
tiskový mluvčí a ředitel PR společnosti UPC Česká republika
10.8.2004
Vážený zákazníku,
v rámci naší snahy neustále zlepšovat technickou kvalitu služby UPC Direct proběhne v průběhu měsíce srpna změna technologického zázemí vysílacího centra UPC v Amsterdamu. V návaznosti na tuto změnu dojde také k úpravě parametrů vysílaných kanálů ve Vašem satelitním přijímači. Tato změna proběhne u většiny satelitních přijímačů automaticky.
Vážení zákazníci
Pokud přesto zaznamenáte problémy s příjmem programů UPC Direct proveďte prosím následující kroky:
§ Na dálkovém ovladači stiskněte OPTS, tlačítky CH+ a CH- vyberte "Instalace" a stiskněte tlačítko OK.
§ Zadejte 4 místný PIN kód (pokud jste jej dosud neměnili, je PIN kód výrobcem nastaven na "0000").
§ Tlačítky CH+ a CH- vyberte "Autokonfigurace" a stiskněte tlačítko OK, vyberte položku "UPC" a opět stiskněte OK.
§ Tlačítkem BACK se vraťte do předchozí nabídky.
§ Pomocí tlačítek CH+ a CH- vyberte "Vyhledat kanály" a stiskněte tlačítko OK.
§ Na obrazovce se objeví zpráva "Hledání síťových informací". Po nalezení nezbytných informací se zobrazí seznam kanálů.
§ Stiskněte tlačítko OK pro potvrzení přijetí kanálů.
§ Znovu stiskněte tlačítko OK pro potvrzení nainstalování kanálů.
V případě, že problém s příjmem kanálů bude přetrvávat, kontaktujte prosím telefonicky Klientské centrum UPC