Quantcast

TRADE and TECHNOLOGY značku CS Link podporuje

| Tisk

logo Server parabola.cz včera zveřejnil článek TaT nechce podporovat značku CS Link . Uvažuje o vlastní. Na dotaz serveru Jaromír Glisník, výkonný ředitel TaT pro připravovaný článek uvedl, že s přihlédnutím ke zkušenostem, které v tomto ohledu máme, by bylo hazardem investovat naše prostředky do značky, která je zcela mimo naši kontrolu. Myšleno tím byla právě značka CS Link.

Stačil pouhý jediný den a stanovisko společnosti TRADE and TECHNOLOGY se mění. Server parabola.cz jej zveřejňuje v plné verzi bez jakýchkoliv úprav. Čtenář si tak může sám udělat obrázek o sporech, které tím vypluly na povrch.

Stanovisko Jaromíra Glisníka, výkonného ředitele společnosti TRADE and TECHNOLOGY:

1.
TRADE and TECHNOLOGY značku CS Link podporuje. Na našem webu najdete jediný banner jiného subjektu, a to CS Linku. Tento banner je umístěn na všech našich stránkách i přesto, že čtenáře směruje nepřímo na stránky konkurence. TRADE and TECHNOLOGY významně finančně přispěla na všechny marketinkové aktivity CS Linku, kde jsme byli o příspěvek požádání. Jednalo se o statisícové náklady direct mailových letáčků propagujících CS Link, kde naše firma vůbec nebyla zmíněna. O tom jsme věděli, přesto jsme přispěli.

Nevím, čím jsme si zasloužili Váš titulek. Podívejte se, prosím, na web Gitalu. Najdete tam položku v hlavním menu zvanou diGITAL programy když se podíváte na stránku, na kterou odkazuje, dovíte se, (byť s gramatickou chybou) o možnosti sledovat programy diGITALlinku. A dále se hovoří o diGITALprodejcích, příjmu diGITALsignálu prostřednictvím diGITALpřijímače. Pracují zkrátka s dobrým nápadem zakomponovat slovo GITAL do běžných termínů a tím posílit značku. Na tom nevidím nic špatného.

2.



TRADE and TECHNOLOGY neuvažuje o jakési nové značce, jak píšete. Zkrátka hodláme podporovat naši značku TRADE and TECHNOLOGY. Považujeme ji za silnou, tradiční. Proto jsme financovali omlazení našeho loga, pojmenovali naše TT Karty a zavedli nový grafický vizuál. Na tom snad není nic divného. A domníváme se, že je správné, když si uživatel TT Karty vybírá z programové nabídky TRADE and TECHNOLOGY. Vždyť je známo několik příkladů z nedávné minulosti, kdy v nabídce firmy Gital byl program, který chyběl v nabídce TRADE and TECHNOLOGY (HBO, TV Nova) a naopak (FILM BOX, NONSTOP KINO). Firma Gital jistě usiluje o odlišení své programové nabídky s cílem získat konkurenční výhodu (o této snaze svědčí např. test Viasat Exploreru) a naše firma dělá samozřejmě totéž.

Zkuste si představit situaci, kdy jedna z těchto firem bude mít několik programů, které konkurence mít nebude. Co pak bude náplní onoho „paketu CS Link“?

Možná jsem se v minulosti nevyjádřil dosti srozumitelně, proto se o to pokouším nyní. CS Link jako označení paketu je praktická záležitost. Tato značka nám však nepatří a proto si nemůžeme dovolit jednoduše na ni naši marketinkovou komunikaci zcela přesměrovat. Víme o velmi těsné spolupráci firem Media Vision (vlastník značky CS Link) a Gital a víme také, že firma Media Vision nevystupuje vůči distributorům karet neutrálně. Je to realita konkurenčního prostředí a snažíme se v ní pohybovat co nejefektivněji. Jsem přesvědčen o tom, že jakožto expert na satelitní prostředí v naší zemi o provázanosti firem Gital a Media Vision velmi dobře víte.

Tolik vyjádření společnosti TRADE and TECHNOLOGY ke sporům ohledně používání značky CS Link.

Martin Vyleťal





Reklama




Vybrané články