TereBox T2

UPC DTH je dostupná na Skype a Facebooku

| Tisk

logo Společnost UPC DTH S.à r.l., největší poskytovatel satelitních služeb ve střední a východní Evropě, rozšířila možnosti komunikace se svými zákazníky. Klienti satelitní služby freeSAT mohou od 27. listopadu 2012 se dovolat do oddělení zákaznických služeb pomocí programu Skype a to jednoduše a zcela zdarma.

Zákazníci mohou také využívat oficiální stránku na sociální síti Facebook, kde uživatel najde užitečné informace a zajímavé aplikace.

Již od svého založení usilovala společnost UPC DTH o nejlepší možnou péči o zákazníky, což dokládá prestižní ocenění, které její oddělení zákaznických služeb získalo (toto oddělení provozuje UPC ve spolupráci se svými partnery). Pro další vylepšení služeb se provozovatel rozhodl přijít s novými způsoby komunikace, které doplňují standardní telefonickou podporu.

Do společnosti UPC DTH se nyní mohou zákazníci dovolat prostřednictvím programu Skype pod jménem freesat.ceskarepublika .

V rámci zkvalitňování služeb byla nedávno otevřena oficiální stránka na facebooku - www.facebook.com/freeSATtvCZ . Zde se diváci dozví nejrůznější novinky.



Tunde Hubina, ředitelka oddělení zákaznických služeb společnosti UPC DTH S.à r.l., řekla: „Věříme, že právě přátelské chování k zákazníkovi je důvodem, proč klienti mají zájem o naše služby, doporučují nás ostatním a zůstávají nám věrní. Na poskytované služby jsme hrdí a budeme se snažit, aby péče o zákazníka byla v UPC DTH vždy přátelská a vstřícná.“

Platformy UPC DTH (freeSAT by UPC Direct, UPC Direct, Focus Sat) v poslední době na všech trzích získávají nové klienty. Například v České republice nedávno získala služba freeSAT 100. tisícího zákazníka.

redakce





Vybrané články