Quantcast

freeSAT by UPC Direct má v ČR 102.200 klientů, na Slovensku 54.300

| Tisk

logo Satelitní placené služby lucemburského mediálního operátora UPC DTH získávají nové klienty na všech trzích. Daří se také platformě freeSAT, kterou společnost provozuje v Česku a na Slovensku.

freeSAT by UPC Direct v závěru roku 2012 překročil hranici 100 tisíc klientů ve své novodobé historii a k 31.12.2012 měl celkem 102.200 zákazníků. Za 3 měsíce získal rovných 6 tisíc nových abonentů.

Značka freeSAT by UPC Direct a programová nabídka oslovuje stále více zákazníků i na Slovensku. Na konci stejného období (31.12.2012) měl zde operátor 54.300 klientů, což je mezikvartálně o 2.900 klientů více.

Na maďarském trhu působí platforma pod starou známou značkou UPC Direct. Zde má společnost celkem 242.900 zákazníků. Za kvartál zde operátor získal 10.900 nových zákazníků.

UPC DTH je nejúspěšnější co do poštu klientů a nových zákazníků na rumunském trhu. Zde služba poskytuje pod brandem Focus Sat. Služba zde za poslední kvartál 2012 získala 23.600 nových klientů a celkově zde má 319.700 abonentů.



Své služby poskytuje celkově pro 719.100 klientů, mezikvartálně má o 43.400 klientů více.

Satelitní pay-tv služby freeSAT by UPC Direct, UPC Direct a Focus Sat využívají kapacitu na satelitech Thor 5 a Thor 6 na pozici 0,8°W. Většina programů je umístěna na vlastní kapacitách, některé programy poskytuje z transpondérů třetích stran (MTV Networks, Canal Digital, ESS, RDS/RDS).

redakce





Reklama




Vybrané články