Quantcast

Světový den televize oslavuje rozmanitost tv obsahu po celém světě

| Tisk

Televizní experti z celého světa oslavují 21. listopadu Světový den televize, aby nám připomněli, že televize je o mnoho víc než jen lineární sledování. Jako součást každoroční iniciativy OSN se bude po celém světě v TV i online vysílat 30sekundový spot.


obrázek

Potřetí v řadě se k oslavám připojí i členové Asociace komerčních televizí, lokální verze spotu televizí Nova a Prima jsou vloženy v tomto článku. O oslavě Světového dne televize informovala Asociace komerčních televizí.




▲ Video č. 1 - Světový den televize / World TV Day 2019 (CZ - TV Prima)

Tématem 23. ročníku této celosvětové oslavy je rozmanitost. Televize nabízí divákům po celém světě bezkonkurenční výběr prémiových filmů a seriálů, důvěryhodných zpráv, informativních dokumentů, zábavních pořadů a mnoho dalšího - milion příběhů čeká, až je diváci objeví a změní díky nim své vnímání světa. Tento prémiový obsah dostupný na mnoha TV platformách kdykoli a kdekoli budou diváci chtít, vzbuzuje zvědavost, zájem a diváckou loajalitu v prostředí, které je pro značky vždy bezpečné.

Rozmanitost představuje větší společenské téma, které se stále častěji objevuje v TV programech a reklamních kampaních. Vzhledem k širokému spektru nabízeného obsahu je televize mocnou pozitivní silou, která přispívá k demokratické debatě ve společnosti. Rozmanitý, kvalitní obsah může diváky přimět k tomu, aby si rozšířili obzory a prostřednictvím inspirativních pořadů se rozhlédli za hranice svých každodenních životů.




▲ Video č. 2 - Světový den televize / World TV Day 2019 (CZ - Nova)



Rozmanitost je klíčová součást pozitivní a živé společnosti a mělo by se na ni pohlížet jako na bohatství a ne jako na hrozbu. Každá snaha nenechat nikoho stranou může přispět ke zlepšení světa,” říká Caroline Petit, Deputy Director United Nations Regional Information Centre for Europe (UNRIC).

Televize je opravdu pevně zakotvenou součástí životů tolika rozdílných lidí po celém světě. S milionem příběhů na dosah ruky jsou diváci zváni na nekonečnou cestu za poznáním. Televize je také důvěryhodným prostředím, které inzerenti vyhledávají častěji než kdykoli předtím. Opět zveme všechny diváky z celého světa k oslavě našeho media - nyní a na mnoho dalších let dopředu,“ říká Katty Roberfroid, Director General, egta.

redakce





Reklama




Vybrané články