Skupina Markíza byla v roce 2018 suverénním lídrem na trhu
| redakce | tiskTelevizní skupina Markíza si s programy Markíza, TV Doma a TV Dajto v roce 2018 udržela a zároveň výrazně posílila svoji pozici jednoznačného celodenního lídra na slovenském televizním trhu.
V cílové skupině 12 až 54 let dosáhla průměrný celodenní tržní podíl ve výši 28,5% a konkurenční skupinu JOJ (20,3%) tak předstihla s rozdílem až 8,2 procentního bodu. Meziročně si skupina Markíza polepšila o 1,5 procentního bodu, zatímco skupina JOJ si naopak pohoršila o 2,9 procentního bodu.
Jedničkou na trhu byla skupina Markíza v drtivé většině dní v loňském roce - 349 ze 365.
Samotná stanice TV Markíza byla v roce 2018 nejsilnější mezi slovenskými stanicemi, kdy v cílové skupině 12-54 zaznamenala průměrný celodenní tržní podíl 1,3%. Konkurenční TV Joj (13,9%) vykázala ve stejném období o 7,4 procentního bodu slabší výsledek. Meziročně si TV Markíza polepšila o 1,8 procentního bodu.
V hlavním vysílacím čase, označovaném jako prime-time, v čase od 19. do 23. hodiny patřilo skupině Markíza jednoznačné celoroční vítězství, kdy zaznamenala průměrný podíl na trhu 29,5% a konkurenční skupinu Joj (24,9% předstihla o 4,6 procentního bodu. Samotná TV Markíza dosáhla v prime-time průměrný tržní podíl 21,8% a s rozdílem 4,1% bodu tak porazila konkurenční TV Joj (17,7%).