Quantcast

Na Slovensku v roce 2019 kralovala trhu skupina Markíza

| redakce | tisk

Na slovenském televizním trhu byla v roce 2019 nejsledovanější televizní skupina Markíza. Ve strategické cílové skupině 12 až 54 let byl nejsledovanější film Psí duše, reality show Utajený šéf a podvečerní seriál Oteckovia.

V obchodní skupině 12-54 dosáhla televizní skupina Markíza celodenní tržní podíl 28,4 procenta a konkurenční skupinu Joj (21,3%) tak předstihla s rozdílem až 7,1 procentního bodu. Po 327 dní v roce byla jedničkou na slovenském trhu televizní skupina Markíza, 30 dní v roce skupina Joj a 7 dní v roce veřejnoprávní RTVS.

Tržní podíly TV skupin na Slovensku v roce 2019 - celý den (graf: TV Markíza)
▲ Tržní podíly TV skupin na Slovensku v roce 2019 - celý den (graf: TV Markíza)

Samotná TV Markíza byla v loňském roce nejsilnější mezi slovenskými programy. V cílové skupině 12-54 zaznamenala průměrný celodenní tržní podíl ve výši 21,2%. Konkurenční TV Joj (14,5%) vykázala ve stejném období o 6,7 procentního bodu slabší výsledek.

Tržní podíly TV stanic na Slovensku v roce 2019 - celý den (graf: TV Markíza)
▲ Tržní podíly TV stanic na Slovensku v roce 2019 - celý den (graf: TV Markíza)

Jednoznačné celoroční vítězství patřilo skupině Markíza i v hlavním vysílacím čase (prime-time) od 19:00 do 23:00 hodiny, kdy zaznamenala průměrný podíl na trhu 29,7% a konkurenční skupinu Joj (25,7%) tak předstihla o 4 procentní body.

Tržní podíly TV stanic na Slovensku v roce 2019 - primetime (graf: TV Markíza)
▲ Tržní podíly TV stanic na Slovensku v roce 2019 - primetime (graf: TV Markíza)

Samotná TV Markíza dosáhla v roce 2019 v primetime průměrný tržní podíl 22,3% a s rozdílem 4 procentních bodů tak porazila konkurenční TV Joj (18,3%).

Data z měření: LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dat: PMT/KANTAR SLOVAKIA + Markíza





Reklama




Vybrané články