Quantcast

Discovery opatrně optimistický i přes pokles příjmů

| redakce | tisk

Americký multikanálový programmer Discovery představil finanční výsledky pro kvartál končící 30. červnem 2020. Celkové příjmy činily 2,541 miliardy USD (2,14 miliardy eur), což je ve srovnání s předchozím čtvrtletím pokles o 12 procent.

Výnosy z mezinárodní distribuce klesly o 2% hlavně v důsledku dopadu COVID-19 na sportovní události, zastavení některých distribucí na pay-tv platformách na evropských trzích a nižších smluvních cenách, částečně kompenzované nárůstem digitální distribuce.

Tržby z reklamy se snížily o 37%, což bylo způsobeno zejména poklesem poptávky z důvodu pandemie COVID-19 a v menší míře i zastavením určité distribuce pay-tv stanic v zemích severní Evropy.

Výnosy z distribuce v USA vzrostly o 7 procent nebo o 2% vyjma určitých jednorázových položek a tržby reklamy poklesly o 14%.

Celkové provozní náklady Discovery činily 590 milionů USD, což znamená, že se snížily o 20 procent nebo 16% kromě určitých jednorázových položek.

Jsme opatrně optimističtí ohledně globálního výhledu pro zbytek roku a pevně věříme, že dlouhodobé vyhlídky pro Discovery zůstanou stejně živé jako vždy,“ uvedl David Zaslav, prezident a generální ředitel společnosti Discovery.

zdroj: Discovery, Advanced television





Reklama




Vybrané články