Quantcast

Netflix: Levnější předplatné s reklamou

| redakce | tisk

S cílem oslovit další zákazníky přichází provozovatel populární americké streamovací platformy Netflix. Ve vybraných zemích již nabízí předplatné za nižší cenu, která je kompenzovaná reklamou. Zákazníci ale zároveň musí také počítat s určitými omezeními.

Netflix s reklamou bude zatím dostupný ve 12 zemích - v Austrálii, Brazílii, Kanadě, Francii, Německu, Itálii, Japonsku, Koreji, Mexiku, Španělsku, Spojeném království a v USA. V sousedním Německu bylo předplatné Netflixu s reklamou spuštěno včera 3. listopadu v 17:00 hodin. S reklamou stojí základní předplatné u našich západních sousedů 4,99 eur měsíčně. Časem chce Netflix nabízet levnější předplatné s reklamou i v dalších zemích.

Streamovací platforma Netflix (foto: Netflix)
▲ Streamovací platforma Netflix (foto: Netflix)

Verze Netflixu s reklamou nabízí klientům široký výběr seriálů a filmů, personalizované streamování, dostupnou službu pro různé televizory a mobilní zařízení. Předplatné lze kdykoliv změnit nebo zrušit.

Na druhou stranu Netflix s reklamou nabízí videa jen až do rozlišení 720p (HD). S reklamou se uživatel Netflixu setká v průměru na 4 až 5 minut za hodinu. Z licenčních důvodů bude pro zákazníky Netflixu s reklamou dispozici jen omezený počet filmů a seriálů a neumožní stahování obsahu.

Reklamy na Netflixu poběží před a během seriálů a filmů. Reklamy budou dlouhé 15 nebo 30 sekund. Inzerentům bude Netflix nabízet oslovení správného publika a uživatelům relevantní reklamy.





Reklama




Vybrané články