Quantcast

Nova vyhrála dvě ocenění na HbbTV Awards

| redakce | tisk

Letošní jubilejní desátý ročník HbbTV Sympozia se uskutečnil v Praze a přinesl s sebou spoustu zajímavých řečníků, novinek na trhu HbbTV a v neposlední řadě i HbbTV Awards, v rámci kterých se oceňují největší průkopníci na trhu hned v několika kategoriích.

Skupina Nova vyhrála jako jediná dvě ceny, a to za nejlepší využití v HbbTV pro řešení založená na reklamě a speciální cenu Nováček roku.

TV Nova získala dvě ceny od nezávislé poroty v rámci HbbTV Awards 2022. První ocenění je v kategorii Nejlepší využití v HbbTV pro řešení založená na reklamě za implementaci speciálního cílení MAX REACH, které porota zhodnotila jako: „Jednoduchá myšlenka s obrovským dopadem.“

Iva Dohnálková na HbbTV Awards (foto: TV Nova)
▲ Iva Dohnálková na HbbTV Awards (foto: TV Nova)

TV Nova si odnesla i speciální cenu poroty Nováček roku v oblasti HbbTV s hodnocením od poroty: „TV Nova je nejoblíbenější televizní stanicí v České republice a z téměř nulové aktivity na poli HbbTV se během několika mála let stala významným propagátorem služeb HbbTV.“ Vítěze vybrala nezávislá porota složená z mezinárodních odborníků v oboru. Celkem bylo přijato 35 přihlášek z 9 zemí.

Na HbbTV Sympoziu Iva Dohnálková představila několik novinek, například nejnovější funkci Kvíz/Otázka fungující v lineární vrstvě, která umožňuje dotazovat se diváků během určitého pořadu. Dále i nadstavbu cílení MAX REACH nebo propojení HbbTV se sociálními sítěmi.

HbbTV je neustále rostoucí prostředí, které nabízí nespočet možností v oblasti propojení televize a internetu. TV Nova věnuje velkou pozornost potenciálu, které HbbTV skýtá a já jsem ráda, že toho můžu být součástí a posouvat tuto technologii dopředu,“ říká Business Development manažerka HbbTV na TV Nova Iva Dohnálková a dodává: „Za jediný rok se nám povedlo představit hned čtyři novinky. Je opravdu skvělé, že nás nezávislá porota ocenila, a tím nás i motivovala přicházet s dalšími inovacemi a prostředí červeného tlačítka dále zdokonalovat.“

Letošní ročník HbbTV Sympozia zahájil Jan Vlček, generální ředitel TV Nova, který přivítal všechny hosty a upozornil na široké spektrum využití červeného tlačítka nejen pro diváky, ale i pro obchodní partnery.

Vidíme v technologii HbbTV dokonalé propojení internetu a lineárního vysílání, tudíž i skvělý zážitek pro diváka a mimořádný potenciál z hlediska obchodu a inzerce. Jsem rád, že TV Nova tímto vítězstvím potvrdila svoji pozici lídra na českém trhu, o to víc když se tento ročník Sympozia konal v Praze. Věřím, že HbbTV nám může ještě hodně nabídnout a já se na to osobně velmi těším,“ řekl generální ředitel TV Nova Jan Vlček.

Skupina Nova se technologicky velmi vyvíjí a extrémně rychle roste. HbbTV je silným pilířem naší digitalizace a vítězství v tolika kategoriích nám ukazuje, že to děláme dobře a jdeme správným směrem, ve kterém chceme i nadále pokračovat. Ze Sympozia si tedy odnášíme nejen krásné ceny, ale i spoustu zkušeností, inspirace, a hlavně motivace nepolevit a pokračovat ve skvělé práci,“ dodává Daniel Grunt, Chief Digital Officer CME.

zdroj: Nova





Reklama




Vybrané články