Quantcast

Telly: Sledovanost MS ve fotbale: Nova vs ČT

| redakce | tiskobrázek k článku: Telly: Sledovanost MS ve fotbale: Nova vs ČT

Ve sledovanosti víkendových zápasů o medaile na právě skončeném Mistrovství světa ve fotbale „vyhrála“ Česká televize. Sobotní zápas o třetí místo mezi Chorvatskem a Marokem sledovalo v rámci platformy Telly 70 procent diváků přenos na ČT, zbývajících 30 procent připadlo na kanál Nova Action.

Obě televizní stanice divákům přinesly unikátní studia s odlišnými hosty a jiný byl i hlavní komentátor zápasu.

Divák u televizní obrazovky. Ilustrační foto (foto: Telly)
▲ Divák u televizní obrazovky. Ilustrační foto (foto: Telly)

V případě finálového duelu byl poměr mírně odlišný, na kanál ČT připadalo 65 procent diváků, na hlavním programu Novy pak zbývajících 35. Finálový zápas, který přinesl mimořádně atraktivní podívanou plnou zvratů, měl v rámci operátora Telly 1,5 x větší sledovanost než na sobotní zápas o třetí místo.

Přenosy z Mistrovství světa vysílala veřejnoprávní Česká televize společně s TV Nova. ČT během celého šampionátu nabídla 14 zápasů společně s Novou a dalších 32 utkání exkluzivně. Nova exkluzivně nabídla 18 zápasů.

zdroj: Telly





Reklama




Vybrané články