Quantcast

Disney+ nabídne předplatné s reklamou na dalších trzích

| redakce | tisk

Cenově zvýhodněné předplatné chystá nabízet provozovatel streamovací platformy Disney+. Od 1. listopadu 2023 bude na vybraných evropských trzích a v Kanadě nabízet levnější předplatné s reklamou.

Služba Disney+ si předplatné s reklamou vyzkoušela na domovském americkém trhu. Od 1.11.2023 chce takovou službu rozšířit do dalších zemích. Cenově citliví zákazníci získají možnost sledovat obsah z bohaté knihovny titulů Disney+, která zahrnuje pořady Disney, Pixar, Marvel, Star Wars a National Geographic. V Evropě bude Disney+ s reklamou dostupné jen na největších trzích. Český a slovenský trh mezi nimi není.

Předplatné Disney+ s reklamou budou začínat na částce 5,99 eur / 4,99 liber měsíčně v regionu EMEA a 7,99$ měsíčně v Kanadě. Stávající předplatitelé na příslušných trzích zůstanou po zvýšení ceny předplatného v prosinci v prémiové vrstvě bez reklam, pokud se nerozhodnou přejít na jeden z nových levnějších tarifů předplatného.

Tarify Standard a Premium s reklamou na vybraných evropských trzích a v Kanadě nabídnou zákazníkům přístup ke knihovně Disney+, včetně exkluzivních původních titulů, možností nastavit si více uživatelských profilů, možnosti souběžného streamování až na 4 zařízeních současně podle zvoleného tarifu a v závislosti na tarifu jsou divákům dostupné tituly ve formátech jako 4K Ultra HD, Dolny Vision, Full HD, HDR10 a rozšířený poměř stran s IMAX Enhanced.

Disney+ měla k 1.7.2023 na domácím trhu (USA a Kanada) celkem 46 milionu abonentů (pokles o 0,3 milionu proti 1.4.2023). Na ostatních trzích si službu Disney+ platilo 59,7 milionu uživatelů (duben: 58,6 milionu). Celkem má Disney+ 105,7 milionu předplatitelů.





Reklama




Vybrané články