Německá VIVA se chce vrátit k hudebním pořadům
| Tisk
Před týdnem německá VIVA Television značně zredukovala vysílací čas. Z původně 24 hodinového hudebního a zábavního kanálu pro mladé se stal kanál se značně redukovaným vysílacím časem. Od začátku tohoto měsíce vysílá německá VIVA pouze přes den - od 6:00 do 17:00 hodin. Ve zbývajícím čase vysílá na frekvencích německé a rakouské verze VIVA komediální kanál Comedy Central.
VIVA chce do budoucna věnovat až 80 procent vysílacího času hudbě. Diváci se mohou těšit na interaktivní formáty jako jsou "VIVA #TweetClips" a "VIVA TOP 100". U prvního pořadu rozhoduje komunita na sociální síti Twitter o vysílaných klipech. Druhou relaci bude krom jiných moderovat Palina Rojinski nebo hvězda YouTube VJ Sami Slimani, kteří stojí na nové generaci hudební televize. Premiéra relace bude vždy v pátek ve 14:00 hodin na televizi VIVA.
Vedle nových pořadů představila společnost VIACOM International Media Networks, provozovatel televize VIVA, také dva nové produkty - "VIVA Charts App" a "Clip Cloud". Diváci mohou sledovat žebříček klip na mobilních zařízeních od Apple. Aplikace umožní nejenom přístup k žebříčku klipů ale také bude možné vybrané klipy přehrávat.
Webová aplikace "Clip Sound" je další revoluce. Mediální dům Viacom International Media Networks vyvinul přehrávač, který nastavuje trend k sociální hudební televizi a umožňuje přehrávat hudbu na všech platformách od počítačů, přes tablety a mobilní telefony.
VIVA se zaměří ještě více na svoji cílovou skupinu. Zapojením diváků do aktuálního programu je základem nové hudební televize v režii VIVA.
"
VIVA je kult - od začátku se naši diváci baví s hudbou a nekonvenční show. Časy se mění a samozřejmě VIVA se přizpůsobuje těmto trendům. Teď jsem velmi ráda, že máme v televizi VIVA silnou značku, která nejen reprezentuje lineární televizi a na všech sociálních sítích, ale s našimi digitálními produkty "Clip Clound" a "VIVA Charts App" můžeme našim divákům nabízet hudební program - vždy a všude tam, kde chtějí," říká Mara Ridder-Reichert, Director Music VIVA & MTV Northern Europe.
VIVA vysílá hudební a zábavní pořady pro mladé. Cílovou skupinou jsou diváci ve věku od 14 od 29 let. Technický dosah je k 41,37 milionům divákům v Německu, Rakousku a Švýcarsku. VIVA odstartovala v roce 1993. V roce 2011 začala vysílat v HD rozlišení.
redakce