Quantcast

UPC DTH ztrácí abonenty. V Česku má 105.100, v SR 76.200 klientů

| Tisk

logo Lucemburský operátor UPC DTH, provozovatel satelitní placené televize freeSAT v Česku a na Slovensku, měl v polovině letošního roku přes 105 tisíc zákazníků v ČR a přes 76 tisíc v SR. Během druhého kvartálu společnost ztratila zákazníky nejenom v Česku ale i na Slovensku a rovněž i na dalších dvou DTH trzích - maďarském a rumunském.

Česká republika

Společnosti UPC DTH se během druhého kvartálu nedařilo. Během tohoto období ztratila 4 tisíce předplatitelů a aktuálně má na našem trhu 105.100 klientů. Zájem o freeSAT v Česku klesá. Ještě před rokem měl operátor na českém trhu 115.300 zákazníků (stav k 30.6.2016).

Slovensko

Více se daří freeSATu na Slovensku, kde na konci druhého čtvrtletí měl 76.200 klientů a mezikvartální úbytek klientů je proti Česku desetinový (-400 abonentů).

V meziročním srovnání je freeSAT na Slovensku na tom lépe. Před rokem měl operátor 69.100 zákazníků. K růstu počtu klientů pomohlo vypínání programů televizní skupiny Markíza v DVB-T. Programy Markízy jsou nyní opět dostupné na klasickou anténu ale za poplatek.

Maďarsko

Největší pokles počtu klientů zaznamenala společnost UPC DTH na maďarském trhu. Během druhého čtvrtletí letošního roku zde přišla o 6.900 klientů a aktuálně má 277.900 abonentů.

I na maďarském trhu provozovatel ztrácí klienty, i když to není tak patrné. Před rokem měla tamní platforma UPC Direct celkem 295.400 předplatitelů.

Rumunsko

Nejvíce zákazníků eviduje UPC DTH na rumunském trhu. Tamní placená televize Focus Sat měla na konci druhého kvartálu letošního roku 352.100 abonentů, což je mezikvartální pokles o 4.300 předplatitelů.



V meziročním srovnání má UPC DTH v Rumunsku více abonentů. Před rokem měl Focus Sat 344.900 klientů.

Celkové srovnání

Během druhého čtvrtletí ztratila UPC DTH celkem 15.600 zákazníků na čtyřech trzích a celkem má 811.300 předplatitelů, což je méně než před rokem. K 30.6.2016 měl provozovatel 824.700 klientů. UPC DTH je provozovatel satelitní placené televize na čtyřech trzích střední a východní Evropy. V Česku a na Slovensku provozuje platformu pod značkou freeSAT, v Maďarsku pod brandem UPC Direct a v Rumunsku pod názvem Focus Sat.

redakce





Reklama




Vybrané články