Quantcast

Nedostatek karet UPC Direct (2)

| Tisk

logo UPC DirectPo zveřejnění našeho článku s popisem nedostatku dekódovacích karet na programy UPC Direct jsme obdrželi stanovisko tiskového mluvčího UPC, pana Františka Maliny:

"V současné době nastal skutečně určitý nedostatek samostatných přístupových karet, neboť počet zájemců velmi rychle roste. Nové karty byly již před časem objednány, nicméně dodací lhůta činí 6-8 týdnů a proto dochází k určitému zpoždění. Prodejcům doporučujeme, aby nabídli zájemcům o samostatnou kartu celý přijímač. O "podivnou obchodní politiku" přitom nejde, neboť přijímač je v současné době propůjčován zdarma a zákazník opravdu nemusí kupovat ani anténu a konvertor. Vše lze zjistit na našich www. stránkách. Pravdou zůstává, že prodejci nemohou odebírat samotné karty z krabice s přijímačem, neboť jsou číselně spárovány. Navíc by na prodejně zůstaly přijímače bez karet a celý proces by se opakoval...Paradoxně se také stává, že si zákazník pronajme samotnou kartu, poté mu doma "přestane pracovat" jeho přijímač a on pak domáhá na prodejně přidělení přijímače Philips zdarma."



K odpovědi tiskového mluvčího UPC jen malé upřesnění - UPC dnes už nedodává k přijímači konvertory ani paraboly zdarma, zrušeno loni na podzim.
Společnost UPC se nám ozvala až po včerejší publikaci problému na stránkách Parabola.cz. Na naše e-maily tiskový mluvčí UPC, ani vedení společnosti již delší dobu nereaguje. UPC ČR několikrát veřejně slibovala zlepšení komunikace s médii a zlepšení péče o zákazníky, našeho serveru se tato informace zřejmě netýkala.......?
Doufejme, že včerejší reakce tiskového mluvčího i změny ve vedení společnosti UPC ČR, které v současné době proběhly, pomohou překonat bariéru v informovanosti všech jejich současných i nových potencionálních zákazníků.

Parabola.cz





Reklama




Vybrané články