Óčko - rekord ve sledovanosti
| redakce | tiskZačátek nového roku zastihl hudební televizi Óčko ve skvělé formě. V lednu potvrdila nárůst zájmu diváků a zaznamenala nejvyšší podíl na sledovanosti od svého vstupu do tv-metrového měření.
V lednu si český hudební kanál Óčko pustilo celkem více než 1,35 milionu diváků. Stanice tak v obecné cílové skupině Dospělí 15-54 dosáhla rekordní podíl na sledovanosti na úrovni 0,54 %.
Ve své hlavní cílové skupině, u mladých diváků ve věku 15-34 let, se průměrný lednový Share Óčka dotkl hranice jednoho procenta sledovanosti (0,9 %). Afinita mladých diváků je přitom u Óčka nejvyšší z měřených stanic, ve věkové skupině 15-34 let dosahuje úrovně 163 %.
Za lednovým úspěchem Óčka stojí především mladé divačky, které tvořily 70 % mladých diváků (15-34) a současně svou hudební televizi sledovaly pravidelně.
Co stojí za úspěchem sledovanosti, komentuje Hynek Chudárek, výkonný ředitel Tv Óčko: „Je to především úprava vysílacího schématu, která plně reflektuje výsledky tv metrového měření, jako příklad mohu uvést prodloužení vysílacího času živého pořadu DJ divák na 2 hodiny, rovněž posun začátku na dřívější dobu, zařazení pořadu Best of a mnoho dalších úprav
.“
zdroj: AtMedia