Široká nabídka DVB-T antén

RRTV: TV Barrandov zřejmě porušuje licenční podmínky

| redakce | tisk | názory

Stanice TV Barrandov podle názoru Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) zřejmě porušuje licenční podmínky - ve vysílání chybí častější zpravodajská relace Naše zprávy. Regulátor se proto rozhodl s provozovatelem stanice, společností Barrandov Televizní Studio a.s., zahájit řízení.

RRTV na poslední zasedání zahájila s provozovatelem TV Barrandov řízení pro možné porušení podmínek licence. Regulátor uvádí, že se porušení podmínek mohl dopustit 21. ledna 2019 na programu TV Barrandov kdy odvysílal denní zpravodajský přehled pouze jedenkrát, ačkoliv další programové podmínky licence stanovují, že součástí programové skladby je denní zpravodajský přehled zařazovaný několikrát denně.

TV Barrandov vysílala svoji hlavní zpravodajskou relaci s názvem Naše zprávy do léta loňského roku. Po zrušení zpravodajství zahájil regulátor RRTV s provozovatelem TV Barrandov řízení z důvodu porušení licenčních programových podmínek, které uvádějí, že vysílání bude obsahovat i zpravodajství.

Generální ředitel televizní skupiny Barrandov Jaromír Soukup na podzim loňského roku představil svoji vlastní podobu zpravodajství s názvem Moje zprávy. Relace se stala jedním z 11 pořadů, které na TV Barrandov moderuje. RRTV upozornila, že pořad Moje zprávy nepovažuje za zpravodajskou relaci. Na TV Barrandov se vrátilo zpravodajství Naše zprávy, které se vysílá krátce před půlnocí.

názory čtenářů