Quantcast

Kampaň Telly: 3 měsíce Velký balíček za zvýhodněnou cenu

| redakce | tisk

Televize Telly ve středu 15. září spouští novou kampaň, tentokráte se sloganem „Teď už vám nic neuteče“. Hlavní částí produktové kampaně je zvýhodněné předplatné pro nové klienty. V rámci podzimní kampaně dostanou všichni noví zákazníci Velký balíček v ceně 600 korun za cenu Malého (200 korun).

Nabídka platí na první tři měsíce a zákazníci tak mohou celkem ušetřit 1200 korun. Součástí zvýhodněného předplatného je všech 121 stanic z Velkého balíčku (kromě stanic HBO).

Podzimní kampaň Telly (foto: Telly)
▲ Podzimní kampaň Telly (foto: Telly)

Podzimní kampaní chce televizní operátor oslovit potenciální zákazníky především na internetu a sociálních sítích. Za strategickým konceptem a produkcí kampaně stojí agentura Grizzlink, se kterou televize Telly spolupracovala již v minulosti.

Televize Telly celkem nabízí tři balíčky: Malý (obsahuje 63 kanálů, z toho 35 v HD kvalitě), Střední (102 kanálů, 60 v HD) a Velký (121 kanálů, 74 v HD kvalitě). Dlouhodobě se nejvíce prodává balíček Střední (běžná cena 400 korun měsíčně), který nově obsahuje i kanály Nova Sport 3 a 4. Zákazníci tak mohou s tímto balíčkem nově sledovat Ligu mistrů UEFA nebo nejpopulárnější evropské fotbalové ligy.

Novým sloganem podzimní kampaně chceme akcentovat, že díky stabilnímu signálu, HD kanálům a sedmidennímu archivu nepřijdou diváci o žádný pořad či sportovní přenos, navíc v nejvyšší dostupné přenosové kvalitě,“ říká ředitel marketingu Telly Jan Schöppel.

Zákazníci Telly mají k dispozici až 121 programů, z toho 79 v HD kvalitě, pořady mohou sledovat na 4 různých zařízeních. Telly nabízí příjem televizního signálu prostřednictvím satelitu nebo přes internetové připojení.





Reklama




Vybrané články