Quantcast

Reklamu na Warner TV bude prodávat Atmedia

| redakce | tisk | názory

Reklamní prostor na nové filmové a seriálové televizní stanici Warner TV z portfolia Warner Bros. Discovery, jež zahájí pravidelné vysílání 2. dubna 2024, bude nabízet mediální zastupitelství Atmedia.

Od stejného data bude stanice Warner TV zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti.

Warner TV doplní portfolio 24 měřených tématických televizních stanic, které společnost nabízí v rámci obchodních balíčků atmax, atadults nebo atchoice.

Logo Atmedia (foto: Atmedia)
▲ Logo Atmedia (foto: Atmedia)

S televizní skupinou Warner Bros. Discovery spolupracujeme již od roku 2020, kdy jsme na českém trhu začali obchodně zastupovat placené tematické kanály Discovery Channel, Eurosport 1 a TLC. Rozšířením portfolia o Warner TV posouváme naši spolupráci na zcela novou úroveň,“ uvádí Michaela Suráková, Managing Director společnosti Atmedia. Upozorňuje, že novou televizní stanici budou moct diváci na rozdíl od ostatních televizních stanic ze skupiny Warner Bros. Discovery sledovat také bezplatně v rámci pozemního digitálního vysílání. Konkrétně v celoplošném multiplexu 23, který provozují České Radiokomunikace.

Nejen z tohoto důvodu má Warner TV potenciál oslovit velké množství televizních diváků. Věřím, že atraktivní tituly, které plánuje nasadit do svého vysílání hned od začátku dubna, zaujmou především mladší diváky. Z bohaté nabídky si ovšem vyberou diváci všech věkových kategorií,“ popisuje Michaela Suráková.

Nová televizní stanice Warner TV nabídne českým televizním divákům tituly z produkce Warner Bros., které zahrnují populární seriály a filmy různých žánrů. „Od dubna si čeští diváci budou moci vychutnat širokou nabídku obsahu, včetně filmů a seriálů, na Warner TV. Jsme blízko spuštění našeho prvního volně vysílaného kanálu na trhu a všem divákům přineseme do vysílání velkou knihovnu obsahu, od klasických filmů až po populární seriály,“ přibližuje Václav Paleček, ředitel distribuce a obchodního rozvoje společnosti Warner Bros. Discovery pro český a slovenský trh.

názory čtenářů




Reklama




Vybrané články