Quantcast

Lídrem slovenského trhu byla v červnu skupina Markíza

| redakce | tisk | názory

Skupina Markíza si v uplynulém červnu 2025 udržela a meziročně zároveň posilnila stabilní pozici jednoznačného lídra na slovenském televizním trhu.

V hlavní, obchodně podstatné cílové skupině 14 až 56 let a se započítáním trojdenní odložené sledovanosti dosáhla průměrný celodenní tržní podíl 34 % a konkurenční skupinu JOJ (20,3 %) tak předstihla s propastným rozdílem až 13,1 procentuálního bodu.

Skupina Markíza jedničkou na trhu v hlavním vysílacím čase (foto: TV Markíza)
▲ Skupina Markíza jedničkou na trhu v hlavním vysílacím čase (foto: TV Markíza)

V porovnání s červnem 2024 si zároveň polepšila o 1,8 procentuálního boxu. Jedničkou na trhu byla skupina Markíza každý den v měsíci.

Také samotné TV Markíza byla v červnu 2025 suverénně nejsilnější mezi slovenskými stanicemi, když v cílové skupině 14-56 zaznamenala průměrný celodenní tržní podíl 20 procent. Konkurenční TV JOJ (12,2 %) vykázala ve stejném období o 7,8 procentuálního bodu slabší výsledek.

Tržní podíly TV stanic na Slovensku v červnu 2025 v CS 14-56 (foto: TV Markíza)
▲ Tržní podíly TV stanic na Slovensku v červnu 2025 v CS 14-56 (foto: TV Markíza)

Červnové vítězství patřilo skupině Markíza i v komerčně nejdůležitějším prime-time 19:00 až 23:00 hodin, kdy zaznamenala průměrný podíl na trhu 32,4 procent a konkurenční skupinu JOJ (22,5 %) tak předstihla s výrazně vysokým rozdílem až 9,9 procentuálního bodu. Jedničkou na trhu byla v 28 ze 30 dní uplynulého měsíce.

zdroj: Markíza

názory čtenářů




Reklama




Vybrané články