Quantcast

Public TV představil nové logo a grafiku

| redakce | tisk

Česká komerční stanice Public TV se svým divákům představila s novým logem a grafikou. Nové logo televize vychází z původního koncepce logotypu stanice. V barevné verzi je původní čtverec protkán žlutou, modrou a červenou stužkou. Ze čtverce odpadla písmema TV. Na obrazovce je jen public se čtvercem. Font je obdobný s původním.

Nový kabátek dostala i grafika televize s moderním a atraktivním designem.

Public TV představil nové logo a grafiku
▲ Public TV představil nové logo a grafiku

Public TV začala vysílat 1.6.2007 přes satelitní platformu CS Link na družici Astra 1E (23,5°E), na kmitočtu 11,992 GHz, polarizace horizontální, SR 27500, FEC 3/4. Původně se ve vysílání stanice objevovaly reportáže a zpravodajství RTA a filmy, které vysílatel musel z důvodu vysílacích práv kódovat systémem CryptoWorks. Nejprve byl kryptovaný obsah dostupný jen na kartách společnosti Gital. V dubnu letošního roku byla stanice zařazena na karty i konkurenční společnosti Trade and Technology. V létě bylo kódování Public TV ukončeno a kompletní program se nyní vysílá free-to-air.

Public TV představil nové logo a grafiku
▲ Public TV představil nové logo a grafiku

Vedle paketu CS Link se Public TV vysílá také v DVB-T síti společnosti Czech Digital Group (CDG) ve všech městech, kde tato síť působí - Praha, Brno, Ostrava a Plzeň. Program Public TV by se měl objevit i v nabídkách kabelových operátorů.





Reklama




Vybrané články