UPC se za problémy s příjem UPC Direct omluvila
| Tisk
Změna konfigurace UPC nebyla bezproblémová. Řada programů měla v prvních dnech zhoršený obraz ale i zvuk. Jednotlivé zvukové podnosné měly špatnou identifikaci. Prémiový porno kanál Private Gold nemohli abonenti přijímat zhruba 2,5 dne. Na obrazovce se objevilo pouze logo UPC Direct. Většina popisovaných problémů již byla v posledních dnech vyřešena. Nadále např. není plně funkční EPG (elektronický programový průvodce). "Základní změny jsou ukončeny. Na původní parametry už není možné se vrátit. V současné době probíhá dolaďování celého systému." Řekl pro magazín RadioTV pan František Malina.
NIŽŠÍ POPLATEK ZA SLUŽBU NEBUDE...
I když u některých programů UPC Direct byla několik dní výrazně snížena kvalita, společnost UPC neplánuje automaticky snížit měsíční paušál o částku rovnající se poměrně počtu dnů v měsíci, kdy byla kvalita snížena. Pokud se někdo cítil kvalitou služby poškozen a trvá na odškodnění, musí písemně kontaktovat reklamační oddělení UPC, která jeho žádost posoudí.
"Všem předplatitelům, kterým jsme narušili sledování jakéhokoliv programu, se jménem svým i jménem vedení společnosti upřímně omlouvám. Samozřejmě platí i to, že ti z nich kteří měli narušen příjem více než je obyklé, se mohou s reklamací písemně obrátit na Zákaznické centrum," sdělil pro server RadioTV mluvčí společnosti UPC Česká republika a ředitel PR pan František Malina.
Související stránky:
* UPC se omluvila, ale snížení paušálu neplánuje
dle RadioTV.cz
redakce