Quantcast

Oficiálně: Nový kanál A+ v nabídce UPC Direct

| Tisk

logoSpolečnost UPC Česká republika, a. s. oznamuje, že v minulých dnech odstartoval v nabídkách její kabelové televize a digitální satelitní televize UPC Direct nový televizní kanál A+.

Tento TV kanál je prvním „anime“ kanálem ve Střední a Východní Evropě. Výraz „anime“ je znám zejména mezi mladou generací jako označení animovaných filmů a seriálů, které jsou zpracovávány ve specifickém japonském stylu „manga“. TV kanál A+ vysílá šest hodin denně, od 20:00 hod. do 02:00 hod. po ukončení vysílání dětského programu Minimax. Je šířen v české verzi – část pořadů je do češtiny dabována a část opatřena českými titulky.

A+ se orientuje na především na dospívající mládež a mladou generaci vůbec,“ komentuje obsah nového TV kanálu generální ředitel UPC Václav Bartoň. „Jeho vysílání začíná blokem pořadů, tvořícím nenásilný přechod od dětského kanálu Minimax k programu pro starší mládež. První dvě hodiny vysílání jsou tedy na A+ věnovány americkým kresleným seriálům a japonským „anime“ seriálům pro děti. Od 22:00 do 02:00 pak A+ nabízí ty neslavnější a nejpopulárnější „anime“ pořady pro dospělé, jako jsou Yu Yu Hakusho, Blue Gender, Megamen, Slayers či Inuyasha. Tyto pořady patří v Japonsku a také ve Spojených státech k nejmódnějším,” dodává Václav Bartoň a končí: „jde o specifickou nabídku, která má za cíl uspokojit početně významnou skupinu našich diváků.

A+ je v kabelové televizi UPC zařazen do nabídky Klasik a v digitální satelitní televizi UPC Direct do nabídky Rodina. Cena za žádnou z nabídek se nemění.



V nabídce digitální televize UPC Direct tak už jde o desátý nový TV kanál v tomto roce. V případě kabelové televize pak o druhý. Česky nebo slovensky, ať už dabovaně nebo s titulky tak v nabídce UPC Direct vysílá už 26 TV kanálů. V nabídce kabelové televize pak česky nebo slovensky vysílá až 27 TV kanálů. Společnost upozorňuje, že v nabídce kabelové televize nemusí být všechny česky nebo slovensky mluvené TV kanály dostupné ve všech lokalitách. V případě UPC Direct jsou naopak dostupné bez výjimky všude.

František Malina
ředitel PR a tiskový mluvčí
UPC Česká republika





Reklama




Vybrané články