Quantcast

TV Paprika - nový obsah v nové formě

| Tisk

logo Po uplynutí poměrně dlouhého přípravného období vám nyní konečně s patřičnou radostí, ba pýchou, můžeme oznámit, že oblíbená gastronomická televizní stanice TV Paprika získává zbrusu nový zevnějšek!

Je sice pravda, že vnější rysy naší televize od zahájení její vysílací činnosti v listopadu 2004 prošly už několikrát většími či menšími změnami, ale teď jsme se rozhodli pro už opravdu podstatnou obnovu, při níž jsme se snažili pro TV Paprika navrhnout moderně interesantní vzezření. Náš kreativní tým – jehož vedoucím je Richárd Nagy – s výjimkou loga (které se od zavedeného a divákům dávno důvěrně známého emblému bude lišit pouze barevně) všechny ostatní prvky našeho brandu znovu promyslel a také rozpracoval v podobě výtvarných návrhů.

Estetika jednoduchosti

Rozličné wishe tvořící organickou součást nové tvářnosti naší stanice se jak po hudební, tak po vizuální stránce zcela změnily: grafické pojetí založené především na kresbě a koketování s „retro” stylem bylo nahrazeno výrazovou čistotou krátkých záběrů natočených v reálu.
Módně jednoduché umělecké pojetí, zdůrazněné navíc velmi svěžím koloritem, je typické pro celkový nynější image naší televizní stanice: také v obsahové náplni vlastní výroby přibylo elánu a dynamičnosti; upustili jsme od dřívější monstrózní struktury, a tak od podzimu 2007 se objeví v našem programu výrazně kratší a kompaktnější seriály. K populárním televizním kuchařům, bez kterých by dnes už řada našich diváků nedala ani ránu, přibyli během léta noví moderátoři a od podzimu začneme vysílat spoustu dosud citelně chybějících cyklů, ve kterých se role hostitelů ujmou „tváře”, jež dosud s televizní obrazovkou neměly nic společného.



Čerstvé lahůdky

To vše naznačuje pozitivní změnu též v samotné programové struktuře jako takové; práce programové redakce naší televizní stanice dozná větších či menších změn od prvního října letošního roku. Diváci, kteří jsou stanici TV Paprika věrní už delší dobu, dobře znají pořad nazvaný Čalamáda, vysílaný v pozdně večerních hodinách, do kterého jsme dosud zařazovali epizody z našich starších i novějších seriálů, avšak bez výraznějšího tematického profilu. Avízované změny se ovšem nemohly vyhnout ani Čalamádě: od nynějška se tento pořad bude v obvyklou hodinu hlásit pod názvem Spižírna a ve znamení nostalgie nám připomene starší, „vyřazené” programy a filmy, které v hlavních vysílacích pásmech už nemají na obrazovce místo. Mimo to budeme každý druhý víkend pořádat tzv. „tematické dny” (o kterých budou převažovat pořady s vybranou tematikou) a jako další novinku uveďme, že od podzimu budou mít i diváci možnost zúčastnit se sestavování programu. Na základě jejich návrhů budeme zařazovat do vysílání – jako součást už zmíněné Spižírny – pásma vznikající vysloveně „Na přání diváků”, v nichž se budeme snažit divácké obci vyhovět, nakolik to jen půjde.

Převratně nová vizáž k narozeninám

Na konci roku 2007 oslavuje naše televize třetí výročí své existence, a tak není divu, že podle našeho soudu nastal čas obdarovat TV Paprika – a samozřejmě i její skálopevně věrné diváky – absolutně novým vzezřením. Cílová divácká skupina se pochopitelně nemění: naše stanice i nadále usiluje o přízeň náročných zájemců o kulinářství a hlavních obstaravatelů rodinných nákupů ve věku od 18 do 49 let – pro ně vysíláme 16 hodin denně, a to nejen v Maďarsku, nýbrž i na území České republiky a Slovenska.

TV Paprika - ždibec štěstí





Reklama




Vybrané články