Quantcast

Film+ odstartuje o Vánocích českou filmovou vlnu

| Tisk

logo Exkluzivní české premiéry filmů uvede ve speciální sérii filmový kanál Film+. Doplní tak bohatou sérii filmových premiér ze zahraničí, kterými baví více než 1,5 milionu svých předplatitelů. Diváci určitě zaznamenají i nové logo kanálu, pod kterým začne Film+ vysílat ode dneška.

Kabelový a satelitní kanál Film+, jejž v České republice provozuje společnost IKO Cable, dnes mění své logo a grafiku. Společnost IKO Cable se poprvé od svého založení rozhodla zasáhnout do designu loga jednoho ze svých nejpopulárnějších produktů. Na návrhu loga spolupracovala i česká reklamní agentura Brandon.

Potřeba změny loga vyplynula z reakcí veřejnosti. Původní logo stanice používala od začátku vysílání v roce 2005. „Chtěli jsme vzkázat divákům: Stejně jako programová nabídka se vyvíjí i celá stanice. Snažíme se držet krok se současnými trendy,“ řekla Erika Luzsicza, operation manager IKO Cable. Změně předcházel rozsáhlý průzkum ve všech zemích, v nichž Film+ vysílá. Na jeho designu spolupracovalo několik profesionálních studií – maďarské grafické studio Beton, argentinská agentura Punga a česká reklamní agentura Brandon.

Pro nejbližší období připravil programový tým filmového kanálu Film+ na přání českých diváků dvě série současných českých filmových kinohitů. První série začne v období vánočních svátků exkluzivní premiérou filmu „Poslední Plavky“. Následovat budou například „Blízko nebe“, „Tajnosti“ a další. Druhá série nabídne exkluzivní české premiéry filmů „Bobule“, „František je děvkař“, „Svatba na bitevním poli“ a další. České série doplní bohatou nabídku zahraničních filmových premiér, které v současné době může sledovat už více než 1,5 milionu předplatitelů.

logoProgramovou nabídku připravujeme na základě průzkumů zájmu diváků v každé jednotlivé konkrétní zemi. Čeští filmoví fandové si přáli vidět filmy z naší, domácí produkce, takže jsme jim na Vánoce a začátek příštího roku připravili překvapení. Podařilo se nám dohodnout skutečně exkluzivní televizní premiéry kvalitních českých filmů,“ uvedla Erika Luzsicza.

Ze zahraničních titulů nabídne Film+ pro zimní období například filmy „Vášeň a cit“ (v hlavní roli Anne Hathaway), „Muž proti muži“ (Pierce Brosnan, Liam Neeson), „Po čem ženy touží“ (Mel Gibson, Helen Hunt, Alan Alda) nebo film „Zrůda“ (Charlize Theron, Christina Ricci), dále v příštím roce filmy jako „Skandál“ (Richard Gere), „Nebezpečný cíl“ (Nicolas Cage) či „Babel“ (Brad Pitt, Cate Blanchett).



Kanál Film+ si za necelé tři roky působení na českém a slovenském trhu získal své pevné místo na poli filmových kanálů. Potvrzují to i neustále se zlepšující výsledky průzkumů sledovanosti. V českém měření sledovanosti v současné době dosahuje zhruba 340 tisíc diváků týdně, což představuje oproti předchozímu čtvrtletí nárůst o třicet tisíc diváků. Stabilní nárůst sledovanosti je způsoben neustálým zkvalitňováním vysílání a zařazováním zajímavých a kvalitních filmových novinek.

Film+ vysílá v češtině od roku 2005. Objevuje se v satelitních službách UPC Direct, CS Link , Digi TV v nabídce analogové a digitální kabelové televize UPC Česká republika a u většiny dalších českých kabelových i IPTV operátorů. Od května 2008 IKO Cable vysílá i specializovaný dokumentární kanál s názvem DOQ, v současné době dostupný na satelitní platformě CS Link a u dalších kabelových a IPTV operátorů. Čeští fanoušci rybaření a lovu mohou čerpat vědomosti a inspiraci prostřednictvím unikátního tematického televizního kanálu Fishing&Hunting channel.

Martina Hyndráková





Reklama




Vybrané články