UPC DTH doplňuje Facebook o elektronickou péči
| Tisk
Společnost UPC DTH S.à r.l., která je vedoucím poskytovatelem satelitní televize ve střední a východní Evropě, s hrdostí oznamuje spuštění aplikace elektronické péče na Facebooku pro freeSAT v České republice a na Slovensku a UPC Direct v Maďarsku. Od 16. dubna společnost UPC DTH povznáší samoobslužnou péči a péči o zákazníky na novou úroveň, a to díky komunikaci se zákazníky, zatímco jsou online. Aplikace si klade za cíl podporovat zákazníky formou vylepšených služeb a elektronické péče prostřednictvím Facebooku.
Od svého založení společnost UPC DTH usiluje o poskytování nejlepších zákaznických služeb ve své třídě. V současnosti provozuje již oceněnou péči o zákazníky prostřednictvím svých partnerských center. Aby tým UPC DTH zlepšil svým současným i budoucím zákazníkům přístupnost a možnosti kontaktu s odborníky z oddělení zákaznické péče, zavedl na svých facebookových stránkách nové možnosti. Jak freeSAT, tak UPC Direct nyní v rámci přizpůsobení se potřebám zákazníků nabízejí možnost přímé komunikace s odborníky zákaznické péče prostřednictvím zvláštní aplikace.
Tato nejnovější inovace spojuje několik dříve oznámených nástrojů včetně Skype, call-me-now, místní webové stránky pro kontaktování péče o zákazníky a facebookové nástroje včetně interaktivních lokátorů prodejců. Spuštění tohoto nejnovějšího nástroje přinese užitek zákazníkům a rovněž poskytne nové způsoby komunikace se společností. Navíc zavazuje společnost UPC DTH zajišťovat co možná nejlepší péči o zákazníky.
Tunde Hubina, ředitelka oddělení zákaznické péče UPC DTH S.à r.l., řekla: „
Tato nejnovější facebooková aplikace rovněž umožní zákazníkům sdílet své zkušenosti ve fóru a vyhledávat podporu pomocí sekce FAQ. Aplikace je nejen schopna přímé interakce s péčí o zákazníky, ale navíc poskytuje okamžitý přístup k informacím, jako jsou kontaktní údaje, aktualizace služeb a tematické zprávy formou nástěnky, která rovněž každému umožňuje najít informace související s aktuální kampaní nebo změnami služeb.
UPC DTH
Od svého založení společnost UPC DTH usiluje o poskytování nejlepších zákaznických služeb ve své třídě. V současnosti provozuje již oceněnou péči o zákazníky prostřednictvím svých partnerských center. Aby tým UPC DTH zlepšil svým současným i budoucím zákazníkům přístupnost a možnosti kontaktu s odborníky z oddělení zákaznické péče, zavedl na svých facebookových stránkách nové možnosti. Jak freeSAT, tak UPC Direct nyní v rámci přizpůsobení se potřebám zákazníků nabízejí možnost přímé komunikace s odborníky zákaznické péče prostřednictvím zvláštní aplikace.
Tato nejnovější inovace spojuje několik dříve oznámených nástrojů včetně Skype, call-me-now, místní webové stránky pro kontaktování péče o zákazníky a facebookové nástroje včetně interaktivních lokátorů prodejců. Spuštění tohoto nejnovějšího nástroje přinese užitek zákazníkům a rovněž poskytne nové způsoby komunikace se společností. Navíc zavazuje společnost UPC DTH zajišťovat co možná nejlepší péči o zákazníky.
Tunde Hubina, ředitelka oddělení zákaznické péče UPC DTH S.à r.l., řekla: „
Společnost UPC DTH je lídrem v oblasti poskytování oceněné zákaznické péče zákazníkům v Maďarsku, České republice a na Slovensku. Díky našemu odhodlání jsme mezi poskytovateli satelitní televize v tomto regionu dosáhli nejlepšího ocenění od zákazníků.“ A dodala: „Toto zaměření je hnací silou takových inovací, jako je například dnes oznámená novinka, a tak si udržujeme naše vedoucí postavení a nejlepší zákaznickou péči ve své třídě.“
Tato nejnovější facebooková aplikace rovněž umožní zákazníkům sdílet své zkušenosti ve fóru a vyhledávat podporu pomocí sekce FAQ. Aplikace je nejen schopna přímé interakce s péčí o zákazníky, ale navíc poskytuje okamžitý přístup k informacím, jako jsou kontaktní údaje, aktualizace služeb a tematické zprávy formou nástěnky, která rovněž každému umožňuje najít informace související s aktuální kampaní nebo změnami služeb.
UPC DTH