Skylink připomíná: Od soboty vyšší servisní poplatek
| Tisk
M7 Group svým zákazníkům doporušuje přejít na pravidelnou měsíční úhradu tzv. servisního poplatku prostřednictvím SIPO nebo inkasa z účtu. Klienti se tak vyhnou komplikacím spojeným s případným opomenutím roční nebo dlouleté platby.
Měsíční servisní poplatek se v Česku od 1.2.2014 zvyšuje z 29,-Kč na 33,-Kč. Tu je možné provádět pouze přes SIPO nebo inkaso z účtu. Jednorázová roční platba se zvyšuje ze 348,-Kč na 498,-Kč (v přepočtu 41,50 Kč měsíčně). Jednorázová platba na 2 roky vyjde na 768,-Kč (v přepočtu 32,-Kč měsíčně).
Situace se servisním poplatkem na Slovensku je trochu odlišná. Pravidelná měsíční platba přes SIPO nebo inkaso vyjde i po 1.2.2014 na 1,20 eur. Jednorázová platba na 12 měsíců se zvýší ze 14,40 eur na 19,20 eur (tj. 1,60 eur měsíčně). Nově je v ceníku také jednorázová platba na 24 měsíců. Ta vyjde na 28,80 eur (tj. 1,20 eur).
TABULKA:
* Vyšší ceny za balíčky DIGITAL a DIGITAL HD .
Servisní poplatek nemusí platit ti zákazníci, kteří mají u Skylinku aktivní placený balíček programů. Poplatek je již zahrnut v ceně služeb.
Platformy CS Link a Skylink postupně koupila lucemburská M77 Group (dnes M7 Group). Na původně neplacenou nabídku programů FREE a GRATIS (dnes shodně DIGITAL) zatížil nový vlastník servisním poplatkem, který začal od zákazníků vybírat 1.9.2012. I po zvýšení cen zůstává Skylink a CS Link platformou s nejnižší cenou za příjem široké nabídky základních českých a slovenských programů.
redakce