Quantcast

freeSAT ztrácí klienty v Česku i na Slovensku

| Tisk

logo Operátor satelitní placené televize freeSAT ztratil na českém trhu během druhého kvartálu 2016 celkem 2.300 zákazníků. Méně klientů má také na Slovensku. Provozovatel ztrácel zákazníky i v Rumunsku. Naopak získal nové abonenty v Maďarsku.

Česká republika

Během druhého kvartálu letošního roku klesl počet abonentů freeSATu v České republice o 2.300 zákazníků a celkem na tomto trhu má 115.300 klientů (1.Q 2016: 117.600 abonentů), což je pokles o 2 procenta.

Slovensko

freeSAT na Slovensku během dubna, května a června ztratil 200 předplatitelů a celkem na tomto trhu má 69.100 zákazníků (1. Q 2016: 69.300), což znamená pokles klientů o 0,29%.

Maďarsko

Na maďarském trhu funguje UPC DTH pod značkou UPC Direct. Na tomto trhu operátor získal 2.200 nových předplatitelů a celkem má 295.400 abonentů (1. Q 2016: 293.200). Jde o nárůst počtu klientů o 0,75%.

Rumunsko

Nejvíce zákazníků má provozovatel v Rumunsku. Na tamním trhu měl v polovině roku 2016 celkem 344.900 abonentů. Mezikvartálně se ale jedná o pokles počtu klientů o 700 (1. Q 2016: 345.600), resp. -0,20%.



Ve druhém kvartálu UPC DTH ztratila celkem 1 tisíc abonentů a celkem má 824.700 klientů.

UPC DTH provozuje satelitní placenou televizi na 4 trzích pod 3 značkami. V Česku a na Slovensku pod brandem freeSAT, v Maďarsku využívá značku UPC Direct a v Rumunsku Focus Sat. Všechny tři platformy využívají společnou kapacitu na satelitech Thor 5, Thor 6 a Thor 7 na pozici 0,8°W.

redakce





Reklama




Vybrané články